Sir Hofstad Skrevet November 21, 2008 Skrevet November 21, 2008 Så grom ut den Lene Noen intreiør bilder? Må si jeg begynner få lyst på E36 coupe selv. Legger ved klipp fra Azeton sin coupe her. Tror jeg må legge ut video av min også
BmwE36Jinta Skrevet November 21, 2008 Forfatter Skrevet November 21, 2008 Bare en ting, er du bare passasjer i din egen bil? Stussa litt på at du plasserte klistermerket på passasjersia.. Ellers ser det ut som en flott bil, nydelig at du valgte å bytte fangerre, fint om du dropper lyktelistenne også (Ser du skal ha nye lykter uansett) Er ikke passasjer i min egen bil nei,det klistremerket er på begge sider. tok bare bilde av den ene siden De lyktelistene som sitter nederst er tatt bort,har bare de øvre øyelokkene nå Aner ikke åssen kvasskam som sitter på denne jeg,går litt ujevnt på tomgang når bilen er varm og jeg starter den,men ikke mer enn det Har også vært flink i dag og byttet pollenfilter,var litt træl men,gikk da til slutt.. legger ut noen bilder av dette.. Var fælt filter gitt Litt møkkete på fingra Nytt og gammelt filter
-Erik- Skrevet November 21, 2008 Skrevet November 21, 2008 forstod jeg det riktig, skal du bytte til orginale lykter bak? Veldig fin coupe btw
BmwE36Jinta Skrevet November 21, 2008 Forfatter Skrevet November 21, 2008 forstod jeg det riktig, skal du bytte til orginale lykter bak?Veldig fin coupe btw nei,foran Legger ved bilder av interiøret noen som har sportstoler i skinn er jeg intr
Glenno Skrevet November 21, 2008 Skrevet November 21, 2008 Så grom ut den Lene Noen intreiør bilder? Må si jeg begynner få lyst på E36 coupe selv. Legger ved klipp fra Azeton sin coupe her. Tror jeg må legge ut video av min også Ja det syntes jeg du må gjøre Hofstad Litt møkkete på fingra Kaller du det der møkkete? he he Kjekt bytte ut litt service deler. Fint du tar så godt vare på bilen din
BmwE36Jinta Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Så grom ut den Lene Noen intreiør bilder? Må si jeg begynner få lyst på E36 coupe selv. Legger ved klipp fra Azeton sin coupe her. Tror jeg må legge ut video av min også Ja det syntes jeg du må gjøre Hofstad Litt møkkete på fingra Kaller du det der møkkete? he he Kjekt bytte ut litt service deler. Fint du tar så godt vare på bilen din Har vært verre møkkete på fingra for å si det sånn:p men men.. hehe.. Må ta vare på gullet mitt vettu
babjorn Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Kjempe flott bil,noen små fiks her å der så er den toppers riktig gir kule med lys også knall
Fliid Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Få flere jenter inn i bil miljøet ! BmwE36Jinta, trøkk på, beseire gutta i bil debatter ( deriblandt meg), det er bare fin fint ; )
E36Cab1 Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Fin bil,og flink å skru også ser det ut som
Rune B. Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Flott vogn! Det er noe dritt å bytte det filteret der. mye knot, men blir gjerne litt mer fres i vifta etter bytte Fint å se at du kjører med M-tech styling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå