semmern Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Heisann. Fikk akkurat bilen tilbake fra en rådyr reparasjon etter kollisjon med rådyr..damdaramdæsh! Hehe Men blinklyset foran på venstre side funker ikke..og da blinker jo lampen på dashbordet fryktelig fort fordi releet får for mye strøm er det vel..eller noe sånt. Men når jeg blinker til høyre er alt normalt. Er det da bare pæren som er gåen, eller kan det være selve releet?
E36Cab1 Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Er det en pære på den ene siden som er gåen,vil det blinke fortere på denne siden pga mindre ohm(motstand).Den andre siden som har alle pærene iorden vil blinke i normal hastighet(annen krets). Skift pæra og alt blir ok.
semmern Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 Tenkte meg det var noe sånt ja Takker!
kalleberg Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 jeg har samme problemet på høyre siden, men det er ikke pæra... den er bytta til en ny... hva kan det være da?
todleif Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 kalleberg skrev: jeg har samme problemet på høyre siden, men det er ikke pæra... den er bytta til en ny... hva kan det være da? Viss ikkje pæra virker, so er det vel dårlig kontakt før pæra! Hadde det same problemet på venstre side med min e34. Måtte ta av høgtalerdekselet og fikse problemet. (var dårlig kontakt i ein plugg)
Disaster Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Det er samme som skjer hver gang blinkelyset gå amokk, regel nr1: sjekk den pæra som ikke blinker i det hele tatt, kan være dårlig kontakt i sokkelen (elektrospray) nr 2: sjekk kabel som går til blinkelys etter brudd eller avskalling som ligger nærme karosseri
kristian olufsen Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 jeg hadde samme problemet på min e36, mn det var bare dårlig kontakt. er bare å sjekke kontakt eller pære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå