Gå til innhold

BMW chipping 1990.-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Tenkte jeg bare skulle informere alle bmw entusiaster her på forumet at Powerchip.se har KNALL tilbud på chipping av BMW ut november!

Jeg har time 12:00 i morgen, og chippingen koster 1990.- Svenske monopol penger! :shock:

Prisen jeg fikk var på for en 320d -03 150hk opp med 30hk og 70nm

http://www.biloptimering.se/ ligger 30mil fra grensa (svinesund)...verdt en liten "svipptur" !

Skrevet

blir 66mil for meg....sparer 3000 - 4000.-Trekker du fra 300 i drivstoff og et par hundringser i mat så har man "bare" spart et par tusen kroner...eller 50% ;)

Skrevet

strengt tatt så koster de 66 mila deg noen tusen også,hvis du da ikke kjører løpet fullt ut og fyller opp med kjøtt,røyk og sprit....

Skrevet
strengt tatt så koster de 66 mila deg noen tusen også,hvis du da ikke kjører løpet fullt ut og fyller opp med kjøtt,røyk og sprit....

Joda, det er klart...

Jeg måtte uansett kjørt et stykke da ingen i moss chipper biler.

Er jo nesten flaut å gi 5-7k for en chip som blir solgt for 1990 i Sverige...

Skrevet
TS m.fl. kjører rundt på hele østlandet og chipper biler, så det er ingen problemer å få det gjort i Moss.

TS tar 7500.-

Syns det taler for seg ;)

Skrevet
TS m.fl. kjører rundt på hele østlandet og chipper biler, så det er ingen problemer å få det gjort i Moss.
skulle tro de,og prisen kan vell diskuteres,tror ikke du trenger betale mer enn max 4 tusen
Skrevet

Chipping burde ikke koste mer enn 500kr max!!!!!!!!!

Hvorfor???

Jo alle nyere biler trenger kun datachipping, DVS koble til en pc laste ned orginalprogramm og laste opp trimprogramm med endret pumpetrykk,turbotrykk, OSV.

Dette koster ikke mere enn 10 min med PC og noen tastetrykk.

betale flere tusen for dette er flåing og kun fordi de fleste ikke klarer dette selv.

En kan i dag kjøpe chip programm og alt av kabler til og og koble PC og hjerne sammen for under 2000 kr.

med det kan en da programmere så mange en vil av akkuratt den biltypen.

Rå fortjeneste, han som gjør dette i mitt distrikt har eget helikopter!!!!!!!

he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...