Gå til innhold

k-sport coilovers, hvor stiv er det egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet hvordan den er forhold til eks kw v2?

vet at det er stivere, men hvor stiv er det? på det mykeste stilling, vil det være ubehagelig å kjøre med dem på veien eller oslo sentrum?

takker for svar :D

Skrevet

Hei, jeg har k-sport coilovers på min E30. Kjører alltid på det mykeste ved vanlig kjøring. Det er litt stivt men du legger ikke merke til det før du kjører i hull i veien eller lignende. Da kjenner du det slår godt imot. Men er helt greit på flat vei. På det stiveste er bilen så stiv at når du kjører vanlig hopper den liksom hele tiden. Så det er nok best for banekjøring ja.

Skrevet

En ting eg lurer på...K-Sport har ikke tårnlager på framdemperene,er dette standard på alle coilover sett eller kun på K-Sport sine(har camberplate på desse).

?????

Skrevet

Vurder Spax i steden, da får du med TUV papierer også. Jeg er veldig fornøyd med mine, og det er konemor også, til tross for litt senk og powerflexforinger.

Jeg kjører de faktisk ikke på det mykeste engang, så justeringsområdet er stort.

Skrevet

Kjøp KW sine. Jeg kjører med V3 og er meget fornøyd. Jeg kan stille den inn så det "nesten" er behagelig å kjøre nede i oslo sentrum. Ellers går det greit. Nå har jeg ikke testa dette på bane, men jeg vil ikke tro jeg blir skuffa!

Skrevet

det skal bli nye demper til m5 e34. vil helst ha noe som er behagelig, blir ikke noe på bane med denne m5 tror jeg. ble anbefalt bilstein og hr fjærer. tror skal gå for det jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...