peder87 Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 skal forsøke å selge min 525tds med automat og 282200km da jeg skal ha meg annen bil, har ikke bruk for den lengre da den ble kjøpt grunnet jobbsamenheng bilen har blitt stortsett bare blitt brukt til langkjøring og er en yppelig vinterbil. forige eier sier det er blitt byttet dieselpumpe men har ingen bevis for det, men har ikke merket noe til at den er utslitt enda er så og si ikke noe rust på bilen er en liten flekk nederst på førerdør. ellers er bilen galvanisert:) automat fungerer helt fint og girer nydeligt, er jo 3 valg på denne girkassen og 5 trinns med overdrive\lockup. motor drar og lager ikke noe merer røyk en normalt og går fint på tomgang og ellers utstyr: varmeseter, armlener, tåkelys, ryggesensorer, elektriske vinduer frame, servo, ac, liten kjørekomputer, har fikset endel på den det siste året: nye dørhengsler filter og olje på automat ny dynamo nye reimer i front fester til tåkelys er byttet byttet et rør på dieseltank grunnet lekasje byttet olje på differensial lakt inn ny lakk der det er steinsprutskader byttet klips i dørtrekk framdører grunnet knirking (blir gal av sånt) byttet pollenfilter renset intriøret (nå er det rent og fint innvendig ) bilder kan sendes da de ligger på den andre pcn ta kontakt for pris og spørsmål kontakt meg på pm eller stp3@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder87 Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg