Bliza Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Hei jeg tror servoen min har tatt natta i dag. jeg fylte på ny servo olje i dag også kjørte jeg også plutselig tok manshiten kvelden . nå er det sykt tungt å svinge og jeg hører heller ikke noe lyd ifra den.. noen som har noe formening over hva som kan ha sjedd?. kansje noen feilsøkings tips?
tomerikk Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Egentlig ikke så mye som kan gå galt med den. Sjekk att du ikke har mistet olja først. er det bra oljenivå kan du starte og se om det er sirkulasjon i beholderen. er det ikke det sjekker du reim og reimhjul for om deter løst, deffekt kile. har du olje sirkulasjon er det sansynlig feil i styreventiler i tannstang.
tomerikk Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Sjekk om det er sil i bunnen av beholderen og rens den. se om akselen på pumpa roterer. virker det er det nok innvendig feil i pumpa og da er det vel det enkleste å bytte den.
Jås Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Du har hatt på rett sort olje da? Tror servosystemer er kresne på oljen,om en har på feil går tettninger og diverse... Om det ikke bare er reima di som har tatt kvelden ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå