Rapid Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Jeg har lyst på Hartge sitt speedometer på min E46 3-serie coupe.. Da jeg har klart å ødelegge min gamle... Noen som har erfaringer med disse? Robin
Dr_S Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Bare et spørsmål, hvordan ødelegger man et speedometer?
Ellingsen B. Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Har ingen erfaring med Hartge sine speedometer, men vil tro de fungerer likt som orginale da det er orginale, men med annen km visning og et merke på som skiller.. Strandveien i Trondheim selger vel Hartge.
Rapid Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Bare et spørsmål, hvordan ødelegger man et speedometer? Man leker i altfor høy hastighet på en viss autobahn... Og når turteller ikke går opp mer enn 7000rpm så henger den seg opp der.. Hehe.. Aner serr ikke hva jeg har i omdreininger lenger. :S
Rapid Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Har ingen erfaring med Hartge sine speedometer, men vil tro de fungerer likt som orginale da det er orginale, men med annen km visning og et merke på som skiller..Strandveien i Trondheim selger vel Hartge. Åjj, tusen takk.. Trodde jeg måtte bestille fra Hartge direkte, men ser ut som om jg slipper dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå