JonasD Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Fredric skal nå kjøre mot T.Marshall i "top 32". Vi får nå håpe at kommer blant "top 16" ! Kryss fingrene folkens!
JonasD Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Videoen av Paraden gjennom Long Beach, LA Legg merke til Åsbø, som kjører bak en gul 350z! http://videos.streetfire.net/video/Redb ... 199021.htm
vetu03 Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 100 poeng, da kjører han best. Tror på en topp 10 plassering på Fredric jeg. Den mannen er så rolig i alle sitvasjoner, å så lenge bilen holder, tror jeg det blir en kjempe god Norsk innsatts. Makan til stygg E30 da, på den linken over. Han med den E36 turingen, kvala som nr 3. Den er det god lyd i den. En meget grom å bil. Han holder på å bygge E36 coupe med, ja den beste motoren Bmw har laget S54B32 Så skal også han ha kompressor, herme gåse, he he. Satser på 900 kg mente han, noe jeg tror han ikke greier med en E36 men. Blir gøy å se hva han får til der nede han også. Men vi heier på Fredric og ønsker han lykke til Får håpe Tv2 eller noe skjønner at vi nå har en man i verdens toppen liksom. Pitten til Åsbø, legg merke til en fan av Norge! 12åringen i høyre hjørne! Han 12åringen i høyre hjørne har vist mer peiling på bil enn de fleste andre 12åringer har jeg lest... Håper det går bra for fredrik, har trua!!!
JonasD Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Ja han hang visst med dem å preika bil hele tida.. Det kom til og med fotografen som tok bilder av han!
M3 Yngve Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Da er mr Hallon inn blant topp 16. Helt sykt, å da er det fort opp til topp 8. Da snakker vi, kan jo knapt sove nå. Bare å ta av seg hatten. Får håpe han får et "sete" oss et gromt team nå.
JonasD Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Da er mr Hallon inn blant topp 16. Helt sykt, å da er det fort opp til topp 8. Da snakker vi, kan jo knapt sove nå. Bare å ta av seg hatten. Får håpe han får et "sete" oss et gromt team nå. Er det ikke slik at viss Åsbø kvalifiserer seg til top 10, så kan han drifte i Japan? Husker at jeg så om det på Discovery Channel
vetu03 Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Da er mr Hallon inn blant topp 16. Helt sykt, å da er det fort opp til topp 8. Da snakker vi, kan jo knapt sove nå. Bare å ta av seg hatten. Får håpe han får et "sete" oss et gromt team nå. Rått... Det var sinnsykt!! Får håpe team og sponsorer beggynner å åpne øynene nå Følger du med på gatebil eller ser du på motorsportkanalen SPEED???
oddis Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Helt sykt prestasjon, som få her hjemme forstår omfanget av. Lille Norge skal få en sjåfør i en slik konkurranse er mildt sagt oppsiktsvekkende! Å dra paralleller til visse suksessfulle-rallysjåfører er nok ikke mye skrivebom. Har vært fan av kjøringen hans helt siden han gjorde "meansmeat" av alle 'Datsunene' på hjemmebane med en "lurvete" gammel E30!! Oppstell så tidlige som F!! Let på youtube så finner dere noen inboard filmer fra tiden han hadde E30n.... syyyykt. Skrenser gjenom sjikaner og det som verre er. Han har en vanvittig evne til å beholde roen virker det som. Det er forøvrig Aasbø, ikke Åsbø!
Hedfelt Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 http://www.thedriftzone.com/liveblog/ God live blog med beskrivelser fra hvert heat. Er vel ikke lenge til de er i gang igjen nå
Spinx Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Er det noen plass på internet man kan se eller laste ned dette? Ble litt iverig her.
M3 Yngve Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Må legges til at han kjørte den "gode" E30 fra Ski til Alastaro i Finnland i fjor. Hadde med seg 4 ekstra felger i bilen. Han å en kompis, for å kjøre nordisk. Kjørte fletta av alle, men pga så dårlige dekk igjen, ble han "bare" nr 2 den runda. Men alle vet han vant også nordisk i fjor, men denne "gode" E30 hans. Finnene sto bare å lo, til de så hva han fant på med bimmern. Når han vant i år, er dette premien hans å være med der nede. Krysser fingrene for at han kommer topp 8. " Da jæklar" får ikke jeg kommet meg i seng før de er ferdig. Kan følge med litt her: http://blog.haukhe.com/
Hedfelt Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Må legges til at han kjørte den "gode" E30 fra Ski til Alastaro i Finnland i fjor. Hadde med seg 4 ekstra felger i bilen. Han å en kompis, for å kjøre nordisk. Kjørte fletta av alle, men pga så dårlige dekk igjen, ble han "bare" nr 2 den runda. Men alle vet han vant også nordisk i fjor, men denne "gode" E30 hans. Finnene sto bare å lo, til de så hva han fant på med bimmern. Når han vant i år, er dette premien hans å være med der nede. Krysser fingrene for at han kommer topp 8. " Da jæklar" får ikke jeg kommet meg i seng før de er ferdig. Kan følge med litt her: http://blog.haukhe.com/ Mener han fortalte meg at de mista eksosen på vei hjem igjen fra Finland, så de kjørte uten stort sett hele veien hjem til siggerud i ski
oddis Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Må legges til at han kjørte den "gode" E30 fra Ski til Alastaro i Finnland i fjor. Hadde med seg 4 ekstra felger i bilen. Han å en kompis, for å kjøre nordisk. Kjørte fletta av alle, men pga så dårlige dekk igjen, ble han "bare" nr 2 den runda. Men alle vet han vant også nordisk i fjor, men denne "gode" E30 hans. Finnene sto bare å lo, til de så hva han fant på med bimmern. Når han vant i år, er dette premien hans å være med der nede. Krysser fingrene for at han kommer topp 8. " Da jæklar" får ikke jeg kommet meg i seng før de er ferdig. Kan følge med litt her: http://blog.haukhe.com/ Mener han fortalte meg at de mista eksosen på vei hjem igjen fra Finland, så de kjørte uten stort sett hele veien hjem til siggerud i ski Her er klippene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå