Gå til innhold

Xenonkit til facelift-lykter fra Koed.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har nettopp bestillt meg lykter fra Koed.no og lurer på hvilket kit jeg bør gå for? Vil ikke ha noen feilmeldinger opp om at pærer er gåene eller noe sånt! Lurer også på om det er noen jeg bør tenke på når jeg kjøper med tanke på tilpassing etc? Er det bare å kjøpe sett som passer til H7 og HB3? Har sett hos Edgeperformance.no at de har veldig billige xenonkit. Noen som har erfaringer derfra?

Skrevet

Lettere å svare om du skriver bilmodell og om det er Hella eller billiglyktene. Ser av brukernavn att det sansynlig er e39. Hella har H7 pærer i både fjern og nærlys. Når jeg vet hvilke lykter og bil det er kan jeg gi deg beste metode.

Skrevet

Dette er Hella orginallykter, de bruker H7 pærer i både nær og fjærnlys. Jeg vil ikke anbefale å ødelegge de orginale pæreholderne som er i disse da de ikke selges som løs deler. DEt er greit å ha de om du må sette i halgen pærer ved EU kontroll. Bruk 35 watt sett i nærlys 0g 50 watt til fjærn. 6000 kelvin synes jeg passer best. du får begge deler rimelig og fraktfrit her: http://www.hidworld.com/cart.php se også denne tråden om pæreholdere: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=96180 Husk att brun ledning er minus på lyktene.

Skrevet

blei 50 usd i frakt, dette for 2 sett. tot på 131 usd for 2 kit, inkl frakt :)

mulig det ikke er av beste kalitet, men sett at flere her på forumet har handlet fra der. og har ikke lest noe negativt om kitene

Skrevet

ja, trodde ikke de hadde 55w ballaster jeg heller. men så etter at jeg hadde bestilt at, de hadde. om du går inn på "ballast", så ser det ut til at de har. så må vel få de til å bytte ut 35, me 55 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...