The_transporter Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 selger min xbox 360 den er kjøpt på siba på alnabru i 2007 den er modifisert med ixtreme 1.4 software , slik at den leser backup spill og brente dvder det følger med: 120 gb hdd hdvga kabel optisk audiokabel den vanlige audio video kabelen 2 trådløse kontroller 1 guitarhero kontroller ca 30 brente spill og noen originalspill halo 1 og 2 (original) fable 2 forza motorstport 2 (original) Over G fighters (original) viva pinãta halflife orange box gears of war guitarhero 2 og 3 samt en custom versjon med forkjellige sanger battlefield bad company gold edition og mange mange fler... selges til høystbydende minstebud 1500,- send mail da min telefon er sperret znippo@hotmail.com eller pm meg
The_transporter Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 ingen som vil ha en knall xbox? den har tilogmed nyeste oppdatering med nxe : new Xbox Experience det er et nytt brukersystem hvor du kan legge inn spillene på hdd og lage egene avatarer osv ser jo fryktelig mye bedre ut da har ett bud på 1500,- noen høyere?
glenn.G Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 kan gi deg 1800 i dag.bor på årnes så jeg kan møte deg i dag
The_transporter Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 hei er desverre kke hjemme i dag.. er i toten
Dirty Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 lite tips til kjøpere. firmwaren går ut på dato no. microsoft kommer med en ny oppdatering, og da dør alle med modda xbox vis de bruker den på live. ja er en av de selv
The_transporter Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 hei er hjemme nå.. mulig det dirtydicky men denne har nyeste oppdatering den bare å bruke en umoddet dvdrom i det du laster ned oppdatering er hjemme neste mandag eller tirsdag
The_transporter Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 å\ det er vel litt hardt å si at de dør hvem dør forresten ? brukeren? ingen dør det eneste som KAN skje er at xboxen blir bannet fra live.. brukeren blir ikke det.. og det er jo bare å kjøpe en ny xbox arcade eller noe.. det eneste som kan bli bannet er mac-adressen din.. takk for at du drar opp sånne ting i salgstråden min dicky
glenn.G Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 hei er hjemme nå..mulig det dirtydicky men denne har nyeste oppdatering den bare å bruke en umoddet dvdrom i det du laster ned oppdatering er hjemme neste mandag eller tirsdag skal du være hjemme i dag da? kan møte deg i dag.eller må jeg vente til mandag neste uke?
haavard Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=524408
The_transporter Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 jeg er nok ikke hjemme CEJ: jeg er heller ikke trygdet.. bare arbeidsledig
Dirty Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 øhm javell. går du på live med dn etter oppdateringen er kommet. så kommer den aldri på live igjen, aldså ingen internett. har vel solgt og moddet en 30 stk av slike så vet hva jeg snakker om. sitter selv å bare venter på noen smarte fyrer skal komme med ny hacka firmware slik at ikke microsoft kan lese av den cracka firmwaren. feil feil fel er ikke mac adressen som blir bannet, er den unike dvd koden som vær xbox 360har. bare å kjøpe ny ? værste salgsargumente je har hørt. er ikke ute etter å ødelegge no. men du selger faktisk en xbox 360 som ikke kan brukess på live
The_transporter Skrevet November 21, 2008 Forfatter Skrevet November 21, 2008 hvem trenger live uansett? finnes alltids xbconnect og spill laster man jo ned og brenner ut og man kan jo ikke regne med å spille piratkopierte spill på live... vil man ha en xbox for å bruke den på live så kjøper man vel ikke en moddet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå