Gå til innhold

Noen som ser gamlebilen min? gul e30 4-dørs flekkefjord

Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

Burde ikke være vanskelig å kjenne igjen :P

Er noe spesielt med bil nr.1. solgte denne bilen for over 6mnd siden, etter 2 år i mitt eie med mange koselige timer sammen i garasjen, liksom denne bilen jeg har lært det meste fra, da jeg bytta stort sett det aller meste på denne bilen!

Angrer egentlig litt hver dag :(

Ønsker bare å høre om den fortsatt lever, eller om nye eieren er medlem her inne kanskje?

b9o1cc9plko7gckp3wlz.jpg

rbigcg9ippyltveckvl7.jpg

fkxatks6wghx2t7wqx8i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
ringte vel på denne for snart 6-7 mnd tenker jeg

Husker jeg la den fra meg da det ikke var servo, men uten servo er jo mye bedre fant jeg ut da jeg fikk meg en uten litteran senere :)

Selvfølgelig. Servo er for pyser ;) høhø..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke denne som står utenfor hinna kaross hver gang jeg kjører forbi der?!

denne stod tidligere utenfor et lakkverksted da forrige eier jobbet der. men nå er den blitt observert utenfor sønnico i flekkefjord, fikk ett bilde av en bekjent, bildet ble tatt idag..

står forøvrig med sommerhjul :o og ser ut til å ha fått en bulk i venstre forskjerm :(

06y8inqz5mozpv9q6r62.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok den ja ;-) hehe

ja, det er gamlebilen til oddbjørn :lol: jeg som kjøpte den av ham for 3,5 år siden.. Jeg kjøpte bilen for 20.000kr, og solgte for 15.000kr, og siste gangen ble den solgt for 10.000kr... hehe, synker 5000kr for hver gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte vel på denne for snart 6-7 mnd tenker jeg

Husker jeg la den fra meg da det ikke var servo, men uten servo er jo mye bedre fant jeg ut da jeg fikk meg en uten litteran senere :)

da ringte du på den i mitt eie :P "uten servo, så er det selvoppretting etter en sladd" som en kamerat av meg sier... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...