Kobar Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Burde ikke være vanskelig å kjenne igjen Er noe spesielt med bil nr.1. solgte denne bilen for over 6mnd siden, etter 2 år i mitt eie med mange koselige timer sammen i garasjen, liksom denne bilen jeg har lært det meste fra, da jeg bytta stort sett det aller meste på denne bilen! Angrer egentlig litt hver dag Ønsker bare å høre om den fortsatt lever, eller om nye eieren er medlem her inne kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 Denne gikk i stavanger ett par mnd, mn har hørt rykter om at den er blitt solgt til en som bruker den som vinterbil i flekkefjord... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Den bilen ringte jeg på en gang i tia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 nå nylig, halvt år siden eller ca 3 år siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 husker jeg sikla litt på denne for et halvt års tid siden da den lå på autodb.. men den forsvant så da ble det e34 på meg gitt, så ut som en pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 mr håland sin gamle? hehe... likte spesielt godt den lakkerte hjulbrønnen på den bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 ringte vel på denne for snart 6-7 mnd tenker jeg Husker jeg la den fra meg da det ikke var servo, men uten servo er jo mye bedre fant jeg ut da jeg fikk meg en uten litteran senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 ringte vel på denne for snart 6-7 mnd tenker jegHusker jeg la den fra meg da det ikke var servo, men uten servo er jo mye bedre fant jeg ut da jeg fikk meg en uten litteran senere Selvfølgelig. Servo er for pyser høhø.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 er vel ikke denne som står utenfor hinna kaross hver gang jeg kjører forbi der?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 er vel ikke denne som står utenfor hinna kaross hver gang jeg kjører forbi der?! nei,det er en gul m3.. har å sett den utenfor lakkverkstedet på hinna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Hæ? verken denne eller den som står utenfor hinna kaross er m3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 er vel ikke denne som står utenfor hinna kaross hver gang jeg kjører forbi der?! denne stod tidligere utenfor et lakkverksted da forrige eier jobbet der. men nå er den blitt observert utenfor sønnico i flekkefjord, fikk ett bilde av en bekjent, bildet ble tatt idag.. står forøvrig med sommerhjul og ser ut til å ha fått en bulk i venstre forskjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 er nok den ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 er nok den ja hehe ja, det er gamlebilen til oddbjørn jeg som kjøpte den av ham for 3,5 år siden.. Jeg kjøpte bilen for 20.000kr, og solgte for 15.000kr, og siste gangen ble den solgt for 10.000kr... hehe, synker 5000kr for hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 ringte vel på denne for snart 6-7 mnd tenker jegHusker jeg la den fra meg da det ikke var servo, men uten servo er jo mye bedre fant jeg ut da jeg fikk meg en uten litteran senere da ringte du på den i mitt eie "uten servo, så er det selvoppretting etter en sladd" som en kamerat av meg sier... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå