Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier, jeg har lurt paa aa bytte insug paa min e46 328i fra orginal innsug til 330. saa jeg lurer bare paa om noen har gjort dette fOr.

er det mye jobb ? kan man faa det til selv om man ikke er helt inne i allt med bil :P

her er det jeg har sett paa.

http://www.jlevistreetwerks.com/BMW-E46-3-Series-3-Series-Performance/c30_33_343_53/p252/BMW-Carbon-Fiber-Cold-Air-Intake-%28Select-Application%29/product_info.html

Skrevet

vel det maa proves hvertfall :P uansett setter pris paa alle svar om noen har gjort det fOr :), jeg er bare nysjerrig paa om det har no utslag.

Skrevet

Jeg har bare bytte på E36... Fra M52B28 til M50B25.. Er ikke all verden til jobb faktisk. Selv jeg, med mine 10 tommeltotter klarte dette på en søndag.

Skrevet

Har du m52 med enkel-vanos går det med m50b25 innsug, om det er med dobbel vanos, m52b28tu må du bytte til 330 innsug og bygge om fra elektrisk til mekanisk gasspjeld.

Skrevet

Det du har postet i den linken ser jo bare ut som et kaldluft inntak med filter som du setter på lmm.. Så det vil jo passe, monterer du jo på 15min.

Skrevet

Tror det er litt misforståelser rundt å går her jeg. Den linken du la ut er jo et "cold air intake", men alle de som har posta i denne tråden snakker om å bytte hele innsugsmanifoilen.

Den delen i linken er nok ikke vanskelig å montere.

Skrevet

takker :), men hva maa jeg bestille om jeg skal bytte hele greia ? alle jeg kjenner rundt meg kjorer rundt i e36 saa de kan ikke hjelpe meg saa mye :(

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...