coupenilsi Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Jeg vil gjerne bytte vekk felgene mine i andre felger, pga jeg vil ha noen med bane. som f.eks brock b1, darwin racing etc etc Felgene er helt strøkene, ikke en ripe det er 2 veldig bra dekk, og 2 dekk som er litt mindre bra, men di er fint brukbare, holder hvertfall 1 sesong til Noen som er intressert i å bytte, så si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Tror med fordel du kan ta noen bilder som viser felgene litt bedre. Jeg har hatt OZ vela selv så jeg vet åssen de ser ut, men det er det ikke sikkert alle andre gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 jeg skal det, men det var bare di bildene jeg hadde for øyeblikket, så er jeg ikke hjemme nå, så skal legge ut nye bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Ok. Fine felger det der da. Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 hehe, jo takk for det du trur ikke jeg skal selge, blir eventuelt bare bytting, hvis ikke jeg får et bra bud for jeg må ha sommerfelger hehe . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Mye skulle du hatt for de hvis du skulle selge de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Og hvor ble det av bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå