Alsmarken Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Hei, jeg har nå bestemt meg for å sende min BMW 520i e34 på verksted for å fikse følgene ting. *Høyre bærekule *Varmeanlegg (Vet ikke hva som feiler den) *Ulyder i automat kassa. *Fri eksos i bakre del av potta. Hadde vert kjekt å vite ca pris Om noen har forslag Mhv Ole
Breitling Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 haha...lite vits i å bumpe etter bare 20 minutter da.
Jås Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Varmeanlegg du ikke vet hva feiler og ulyder i automat kan jo gå fra 1 time til 20 timer å finne ut av....hehe... Feilsøking er jo ikke akkurat en eksakt vitenskap,fort gjort å begynne i feil ende...
MortenK Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 jeg vil tenke meg at det som kan bli dyrest å reparere av de tingene bli ulyden i automatkassen. Vet da ikke noe pris, men slik at du er obs på det
Captain Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Jeg vil si at det vil koste mellom 5.000,- og 50.000,-. Beklager på forhånd for noe usaklig svar, men å vite noe pris før man vet nøyaktig hva som er feil er vanskelig. Autozentrum osv vil nok kreve en liten formue for utbedring, mens mindre verksteder er rimeligere. Har brukt Alf Lie Motor en del ganger, veldig bra.
Hoem Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 dette tror jeg blir unødvendig dyrt for deg, mye av dette kan du mest sannsynlig få ordnet selv med litt hjelp fra oss om du hjelper oss med mer informasjon. La oss ta varmeanlegget, hva er det som gjør at det ikke fungerer ? Går ikke vifta rundt, blir det bare kaldluft, fungerer ikke den to soners fordelingen ? Fri eksosen drar du på næreste sveiseverksted, eller yrkesskole som kan drive med slikt og slenger i en 500 spenn for at de skal fikse den. Er du en praktisk type så klarer du også å bytte bærekule ved hjelp av en rep manual som vi faktisk har her i pdf format!
Alsmarken Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 Takk for det Nei, vifta sviver ikke i de hele tatt :S Er nok vifta som er karv? Før og få byttet den må du vell ut med hele dashbordet?
Hoem Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 nei, går inn fra motorrommet! torpedoveggen er det en plate som er festet med noen små bolter som du skrur ut,, bak den er vifta
Alsmarken Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 åja Men er det normalt at vifta kan ryke? Det har skjedd på en bil av kompisen av meg og. Det er en e34 det også. Er vifta dyr generelt?
Boen Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Hvor vanlig det er vet jeg ikke, men den røk på min E36 også. Ble bare dårligere og dårligere til den til slutt stoppa helt. Jeg tok den ut og koblet den direkte på et bilbatteri jeg hadde stående. Når den ikke virket da var det ganske greit. Bestilte en ny på koed. Betalte 1200 kr eller noe for den. Etter å ha skiftet både vifte og pollenfilter ble det en ny vår i bilen min i alle fall. Vifta virker omtrent like bra på første hakket nå som den gjorde på fjerde før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå