coupenilsi Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Det er jeg ikke sikker på, den kosta hvertfall 6500 ny
coupenilsi Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 jeg har fått den i konfirmasons gave, den blei kjøpt privat, har ikke noe kvitering . . :S
TEM Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Okey,men vært litt greit og vite om den er ekte eller falsk (kopi) da. Kjøpte meg en falsk i Tyrkia i sommer for 350 kr,og den ser også lik ut som en ekte til rundt 40,000 kr.
coupenilsi Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Den her er ikke kjøpt i utlannet da, den er kjøpt av en normann hehe . men jeg er ikke sikker på om den er falsk eller ikke altså! Beklager .
Deep Dish Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Trådstarter/Moderator Slett denne tråden.!! Dette uret er en KOPI.. Verdt max 200,- på en strand i syden. Ulovlig å selge, og hvertfall ulovlig/svindel å selge den som en ekte.!! Grunnen til jeg vet at dette er en kopi, er fordi jeg står å selger Breitling klokker daglig, jobber på Protid Bodø hvis noen skulle lure....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå