coupenilsi Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 bakre potte, simons effektanlegg med 2 x 2,5" rør ut 400kr hvis du kommer å henter den Eller bytte i øyelokk, svarte nyrer, bakrutesenker eller angeleyes kit til e36 coupe Dårlig kvalitet på bildene men .
coupenilsi Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Jeg trenger forresten bensinpumpe til 316i, så hvis noen har det og er intressert i å bytte så si ifra
M-Tim Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Ville ikke du ha bakrutesenkeren? Den koster jo rundt tusenlappen ny og er strøken, trenger bare lakk. ???
coupenilsi Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 jo igrunn, skal sjekke hvor mye det koster å sende den i mårra Bare la den ut på nytt av, sjekke om det er flere som er intr hehe .
coupenilsi Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 skal jeg gjøre skal si ifra når jeg har hørt om hvor mye det koster å sende den Trur det er dyrt, for den er ganske tung hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå