MortenJ Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 -97 523ia vurderes solgt. Utstyr:shadowline, M-sport understell, servotronic, el-luke, 4x el vinduer, clima-automatic, cruisecontrol, sports seter i stoff rattan/antrasit, antrasit taktrekk, el gardin i bakrute, auto dim. innvendig speil, rygge sensorer, regnsensor, skisekk, multifunksjon M-ratt, org. telefon, xenon lys, webasto varmer m/fjernkontroll, navigasjon professional, HIFI system professional (dsp) m/cd-skifter, TV m/text-tv, stor kjørecomputer, intensiv vaskeanlegg.. Det har vært utført godkjent karoseribytte på bilen, som er en 528ia fra Tyskland med drivverk fra norsk 523ia. Km stand på bilen er 228000 og 180000 på drivverk. Vurderes solgt for Kr. 115000,- Seriøst intereserte kan sende PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Ville du vurdert innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenJ Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 Grunnen til at jeg vurderer å selge er at kona vill ha Golf!!"##¤ , så det kan være mulig å ta innbytte hvis du har det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Huff da, jeg føler med deg. Tenkte bytte med touringen og et mellomlegg, men da blir det vel uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenJ Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 Huff da, jeg føler med deg.Tenkte bytte med touringen og et mellomlegg, men da blir det vel uaktuelt. Desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg