LarsGøran Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Jeg har prøvd å koble sub i bilen og har brukt en line output signal converter, men får ikke ordentlig lyd. Noen som har prøvd dette selv? Skal undersøke nærmere om jeg kan bruke løsningen fra Blaupunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Kva slags konverter bruker du og kva slags forsterker har du? Kva slags bass og kasse har du? Kva meiner du med "ikke ordentlig lyd"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Viktig att du bruker ein "Line Out" adapter som har støtte for balansert signal. Er ikkje alle som har det. Blaupunkt sine THA forsterkere har "speaker leven inn" så dei kan du koble til uten adapter. Har lest om fleire som har gjort det med godt resultat. Audison sin LRX serie har også "Speaker level inn" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsGøran Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 Jeg har en Pioneer SPL 3000watts basser og Pioneer PRS-D1200SPL forsterker. Kjøpte en sånn dings på en elektrosjappe i byen her. Den skal ha fire lydsignaler inn, to fra hver bakhøytaller, samt at den skal ha strøm og jording. Jeg hadde en sånn tidligere, av merke stinger og den fungerte mye bedre. Nå har jeg gain på fullt, det blir ikke ordentlig trøkk, hvis dere skjønner. Prøvde med signaler fra en annen bil og da blei det skikkelig liv inni bilen, så det fungerer ikke optimalt. Hadde en slik tidligere: http://www.stingerelectronics.com/produ ... arentID=-1 Takk for alle svar, Lars Gøran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Kom på ein ting. Har du kobla dette til på forsterkaren som ligg bak i bilen? Dersom du Hifi og ikkje Hifi Pro, så er det lav nivå signal inn på denne. Da vil det nokk bli lite lyd dersom det er koble eit høgnivå til lavnivå adapter på dette signalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsGøran Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Det er vel ikke forsterker baki??? Har det minste anlegget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsGøran Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Finnes det en forsterker baki på E61 når man har det minste anlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Vist du har det minste, altså ikkje Hifi eller Hifi Pro er det ikkje nokon forsterkar bak i bilen. Da er alt dreve av spilleren framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå