Gå til innhold

panserlåser til panseret mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg glassfiberpanser til min e36 coupe og der mangler det låser foran på panseret.

Noen her inne som hvet om noen små og diskre panserlåser, gjerne med pris og hvor di kan skaffes, men bare bilder også er bra så har jeg noe og sikte etter;)

Skrevet

tenker du på noe som ligger i retning orginalt, altså som ikke vises når pansret er lukket eller mer racing stil, med klips f.eks ?

Skrevet
tenker du på noe som ligger i retning orginalt, altså som ikke vises når pansret er lukket eller mer racing stil, med klips f.eks ?

det er det samme, glassfiberen er så tynn så får ikke moddet til di originale

Skrevet

Det peneste hadde vært å fått de plant med pansere vel? hehe:p Mener lars prata om å kjøpe sånne til 740 tic'n sin. Kan jo høre med han om hvor å pris å sånn?

Skrevet

Det peneste hadde vært å fått de plant med pansere vel? hehe:p Mener lars prata om å kjøpe sånne til 740 tic'n sin. Kan jo høre med han om hvor å pris å sånn?

hadde nok blitt det finseste ja, hadde vært flott om du hadde hørt med han ja;)

Skrevet

hadde nok blitt det finseste ja, hadde vært flott om du hadde hørt med han ja;)

Skal prøve å få gjordt det idag :) Sender han melding når han er ferdig på jobb ;)

Skrevet
Husk at de er ulovlige på f.eks EU kontroll..

http://www.kollevold.no/index.php?open_ ... =fm_laaser

AeroCatch låser

Kollevold Rally Import AS er offisiell importør av AeroCatch låser.

Spesiality Fasteners & Components LTD har det siste året utviklet en banebrytende panserlås.

Den har ingen deler stikkende over panser.

I motorsport sammenheng betyr dette at du slipper de påbudte "lappene" som du må ha på tradisjonelle låser.

For gatebil betyr det at du nå kan monterte "ekte" panserlåser uten å få problemer med godkjenning.

Betyr ikke det at disse låsene er godkjente eller er det meg som misforstår helt? :oops:

Skrevet
Det er vel heller att de ikke er forbudt å ha på panseret, Om de blir godkjent som panserlåser er noe helt annet.

Ok, da var det bare meg som misforsto. Hehe :P

Sorry ot Gs ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...