gnmfr Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 åssen leser den av bensinforbuket går det på dysestørelse,åpningstid hvor mye bensin som går mellom slangene eller åssen fungerer dette:D
Glennski Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Jeg har alltid trodd at den leste det ut ifra turtall og hastighet.. Det er sikkert feil da
EBørøsund Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Måler den ikke bare vakum da? Er jo veldig ca den nåla;)
gnmfr Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 hadde vært fint om noen som kan dette hadde svart så ikke det blir så mye hva folk tror, er ganske sikker på at det ikke går på vakum, men jeg har tatt feil før;)
evydaman Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 min måler går hvertfall på vakum, men det er jo turbodiesel.. men det behøver jo ikke være likt på en bensin bil
gnmfr Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 da kan det hende det er vakum ja skal ikke si noe sikkert der hehe, men hvis den går på vakum åssen fungerer da den tigitale som er på kjørecomputeren. Grunnen til jeg lurer er pga jeg har satt opp bensintrykket ganske mye og lurte på om den digitale fremdeles viser riktige tall:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå