NiklasJa Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Da må jeg finne frem herje felgene til helga da
ole_m7 Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Er det "lov" å herje spinne og drepe noen sommerdekk der da?? Da kanskje jeg kommer
Glenno Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Er det "lov" å herje spinne og drepe noen sommerdekk der da?? Da kanskje jeg kommer Kan ikke tenke meg at det er lov der enn andre steder i utgangspunktet. Ut ifra jeg har sjønt er det inndragning av førekortet ved burning på offentlig sted. De andre bimmers treffene som har vært i Drammen har oppfordringen vært å ta det pent, da mange ikke ønsker skille seg ut men heller satse på forsette bimmerstreffene uten tilsnakk fra politiet. Politiet patruljer turer innom område det. Ser mange spor etter burning rundt der, men dette er område hvor mange bilklubber, rånere etc.. som snakker sammen.
olavesen Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 meldt snø i skien til tordag så blir kansje litt snø
Kentii Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Ja bare å komme til skien! Møter dere jeg også! Som olavesen sier er det meldt snø
-Erik- Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Er med jeg og Hvor og når i skien? Elefanten? klokka? Edit: Fikk ikke med meg at det skulle være i drammen istede for skien
Kentii Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=9 ... ht=#963884 Denne Erik:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå