DreRacing@ Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 nei er ikke den, den har jeg solgt til søskenbarnet mitt, å han har fått plukket den i molekyler.
DreRacing@ Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Skrevet Juni 19, 2011 fått gjort litt på motoren i helga. Var ett stempel som hadde gått, 5ern. lå rester av stempelet i bunnpanna. olje ringen i bunnpanna hehe men åssen skal jeg få av regkjedet? finner ingen kjedelås på det. skal man løsne kamdrevene?? hva gjør folk kunne ikke finne noen merking av kammene heller. hvordan er merkingen? kansje likegodt å lage sine egne merker?
Jørgen-A Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 hei sveis. du må ta av drevene ja. merkinger er det på di fremste kambukkene og på kammene der fremme ved opplagringen. du ser det med en gang.
DreRacing@ Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 fått gjort litt i helga. stempelet: Blokka må nok borres litt, men det var kraftige riper i alle syl, ikke bare 5ern der stempelet gikk Bære lagrene så ut som nye, råde lagrene var slitt så nå er blokka helt rein. Veldig usikker på hva jeg skal bruke som topppakningsløsning her. piano tråd, mls? ringer?
Jørgen-A Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 cooper pakkning.. jeg anbefaler deg og finne deg en 3,6 blokk om du skal borre. blir meget trangt mellom cyll i en borra B38 blokk
DreRacing@ Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 cooper pakning, altså slik ppf med løse ringer? trenger vel ikke maskinere noe for de? skulle hatt en 3,6 blokk ja, men skal ikke lade noe særlig over 1,2 og 700hk. syns blokka bør holde det men, kunne jo bettongfyllt? blir jo uansett å borre minst mulig å spesial bestille stempler
Jørgen-A Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 trenger ikke maskinering nei. ppf selger ja. Det går fint og bruke m30b35 blokk og. noen småe mods bare. kan ta det på pm om du vil.
DreRacing@ Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 skal høre litt rundt før jeg bestemmer meg for å bytte blokk
rakett Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 3,8 har jo underspyling også da Det må du vel også tilpasse om du bytter. Men det er vel bare å borre noen huller kanskje.
DreRacing@ Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 fått bremset volvon min nå på fredag. blei helt greie tall på 1.5 i trykk, 513hk 683nm. jævla fin kurve har også begynt å reparere sykkelen min igjen, noe som er veldig kjedelig da den var 100% og helt perfekt føre krasjen.
DreRacing@ Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 Da er sykkeln oppe i 200 igjen. Og jeg kan nå starte på m3n. fått en boks arbeidslyst av en kompis så detta skal gå unna! sykkel ferdig har jo en lik sykkel i reserve nå som blir turboprosjekt neste vinter igjen. Har tatt m3n inn i "vognskjulet" nå å demontert det siste som satt igjen på den. ett par spm selvfølgelig til bmw experter som oddis mfl. panser hengslene la jeg merke til var litt anderledes en, de er henglset en ekstra gang forhold til de jeg er vant til: facelift kansje? Den smale frontplata under lampene passet ikke i skruefestene sine: hvorfor? facelift dette også?
NBCustom Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 242n din er drømmebilen min, sykkelen var også blitt grom, moro å følge med på det du driver med.
DreRacing@ Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 242n har blitt bra den nå, men skal vel straks på vinter lagring. men rekker vel å spinne litt før det blir for glatt på veiene. mangel på noe anne enn mobil kamera men har fått gjort en god del i dag. fått satt kjærra på bukker å demontert omtrent hele bilen har skrudd sammen motoren midlertidig for tilpassing i motorrom.
venbus Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Kul sentralfyr i bakgrunnen Men bilen bli bra den bra den kom i rette hender da
blackpower Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Ka turbo kjører du med på volvoen? fine tall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå