Nitrotox Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Hvilken bakstilling og bærearmer bruker du?
DreRacing@ Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 bruker orginalt m3 allt, men med m5 diff, aksler og nav bak
DreRacing@ Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 laget meg julekalender, pusse og polere en vintil om dagen fram til jul hehe Glassblåst toppen, veit ikke hvor lurt dette var, glass overalt. håper jeg får den inn i oppvaskmaskinen
Morty999 Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 laget meg julekalender, pusse og polere en vintil om dagen fram til jul hehe Glassblåst toppen, veit ikke hvor lurt dette var, glass overalt. håper jeg får den inn i oppvaskmaskinen om du får den i oppvaskemaskinen så for all del IKKE ha i såpe milder.. da blir aluen helt grå og ikke bra.. så bare la den gå uten såpe isåfall.. har prøvd dette
DreRacing@ Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 ok, hadde mine tanker om at med såpe kom det til å bli dritbra men. kjører bare på 70 grader da i flere omganger (snur den)
DreRacing@ Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 har du noe tips til hva jeg kan gjøre for å beholde den blank? slik den er nå så suger den jo til seg møkk.
Nom3rzy Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 laget meg julekalender, pusse og polere en vintil om dagen fram til jul hehe Glassblåst toppen, veit ikke hvor lurt dette var, glass overalt. håper jeg får den inn i oppvaskmaskinen Oppfinsom julekalender =)
DreRacing@ Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 fått kokt sammen nye nav og m3 skiver bak nå fått borret og planet blokka: har litt DRIT kje rust igjen som jeg har drøyd leeeenge, men nå i helga MÅ det tas
oddis Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Glassblåser du selv, eller er noen her i distriktet som driver? Jeg prøvde å glassblåse noe deler med biltema pistol, det var like ineffektivt som å blåse sand med pustekraft.
Morty999 Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 etter glassblåsing så burde du lakke di hehe åpen alu er helt jævlig å fort det blir stygt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå