DreRacing@ Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Skrevet Februar 24, 2012 rekker ikke ta skiltnr i blårøyken
surrehue87 Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 rekti det ja! å det har itte du no problem me regner je me
mcnugget Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Spiller ingen rolle, kan ta den vekk for den del. okei, det var eg ikkje klar over:)
DreRacing@ Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 Fått gjort en god del på bilen, tar veldig tid når det er så trangt om plass og jeg skal ha mine egne spesielle løsninger. Har også fått investert litt, 2wd bremsebenk skal hente den på lørdag, blir litt tid på å koble opp også, lurer egentli mest på hvor jeg skal ha den, permanent. blir å teste hjemme her først værtfall, hørselvern til naboene må vel kjøpes inn også...
M|Fjeld Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Hva koster en slik bremsebenk? Kunne tenkt meg å ha en slik på tunet Plage vettet av noen sure naboer..
DreRacing@ Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 det varierer, jeg hadde flaks å kom over en brukt til 40 lapper. hørt du kan få nye fra 150. dette er rullende landevei pluss brems
M|Fjeld Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Hmm.. Det var langt billigere enn jeg hadde trudd.. Får se da, må bare få smelt opp garasjen først, så kanskje
Morstan Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Lest hele tråden din nå Må bare le jeg Maken til uflaks, men likevel så jæv*** til arbeidsmot har jeg aldri sett eller hørt om Og det går radig også Gleder meg til m3'n din blir ferdig med den motoren Syke syke mann:D Utrolig flott og bra arbeid, ser ikke ut som du har noe problemer med pengene heller:D Bare bygger og bygger, kjøpt hus, bremsebukk og alt jo Rått! All creds fra min side iallefall! Og lykke til videre:)
DreRacing@ Skrevet April 11, 2012 Forfatter Skrevet April 11, 2012 utroli kult å lese Mortstan, you made my day. Jeg har ofret alt (nesten) jeg har hatt av tid til dette prosjeket nå, er så sinnsykt mye arbeid. har fått kommet en god del lenger men ikke giddi å oppdatert tråden her. blei sykt trangt med 3"/3,5" eksos. har laget en del spesial tanker i alu også som tok noe jæveli med tid. så det er straks klart for oppstart også drar jeg med bilen innover for lakkering, har plan om å bli ferdig i juli. har så å si alt av deler, mangler strøkent dasjbord og noe innvendig takluke deler. Ja jeg prøver så godt jeg kan og etablere meg litt, med benken så har jeg tenkt til å ta på meg bremsinger/mappinger, pluss spesialisere på megasquirt.
DreRacing@ Skrevet April 11, 2012 Forfatter Skrevet April 11, 2012 det kommer jo alltid ann på, effekt test, mapping, hvor mange timer++ men jeg kan garantere billigste herover. kommer vel mer info bare jeg har fått rulla opp å gå, trenger litt såfiks
Kristian H. Foss Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Skal følge med her Dre! Bruker du Anders på Flisa ang Megasquirt?
Kristian H. Foss Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Trivelig kar det. En kompis har veldig god erfaring med hans produkter og support. Skal nok kjøre samme greiene selv. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
DreRacing@ Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 jess, han har mega kontroll på MS som er et like godt sprut som alle de andre bare det er gjort skikkelig. kommer til å satse på dette fremover, antageligvis kommer rulla til å stå hos han, han får værtfall disponere den fritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå