DreRacing@ Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 åssen skal jeg skrive... enkelt forklart er det på en 3er da som det blir at ikke 2 eksosventiler er åpne samtidig, som på en firer, femmer sekser da. men det har ikke sååå utrolig mye og si. har siemens deka 875 dyser, doble 044 kina pumper, prøve de først. blåse 700 i en m5 motor er barnehagemat i dag...
DreRacing@ Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Skrevet Juli 5, 2012 Skjedd lite med bmwn i det siste desto mer på jobbfronten søkte meg offshore for 2 uker siden, var på intervju i stavanger onsdag, å nå sitter jeg her med en feit utfordring håper på mer tid til bilskruing på hjemme periodene da, men bmwn durer nok ikke før til neste år ell durer gjør den nok, men ikke ferdig for veit. har også en liten plan om å gjøre noen bremsinger/mappinger ukene jeg er hjemme, hvis det er greit for naboene hehe
rakett Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 gratulerer med egen bremsebenk i kjelleren og ny jobb! Imponerende!
DreRacing@ Skrevet November 16, 2012 Forfatter Skrevet November 16, 2012 får oppdatere litt her da. har jo skjedd litt i det siste. har jo tatt litt tid med nye jobben, måneds kurs i stavanger + div, men nå sitter jeg værtfall i skrivende stund uti nordsjøen på west alpha. jeg har fått startet m3n da, m5 motoren. har hatt mange timer her å gjort om på nesten alt, blei helt rått alt sammen, er vanskelig å ta bilder av helheten, må sees. har også fått skaffet meg nytt vinterbil prosjekt. bmw320. denne har jeg fått tak i en m50b25 vanos motor til og en diesel kasse. skal få ett megasquirt sprut og mappes som sug i vinter, og får seg en turbo til sommeren. jeg har fått bedre ordning på verkstedet og bremsebenken også å tat på meg montering og mapping av megasquirt, selger også sprutet for en billig peng. ta kontakt på pm. noen bilder da: motoren: turbo opplegget under, vanskelig å se hvor trangt det er. bensin opplegget, skikkeli spesial, catchtank og pumpe holder i ett, og passer der org sitter. innsug sida fra under, rimelig fullt her å
DreRacing@ Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Skrevet Februar 2, 2013 tenkte å slette hele tråden men finner ikke slette knappen så får heller oppdatere har endelig fått begynt skikkelig på karosseri arbeidet nå. tilpasset fronten ready 2 race har også fått gjort ett lite prosjekt på si. satt m50b25 vanos i en vinterbil. men MS sprut som jeg har mappet selv. bilen går som en klokke med fungerende vanos. har også montert TDS kasse, 618 trykkplate, cooperring og ARP på denna så den er klar for turbo... om noen er interisert i MS sprut til sin m50 kan jeg hjelpe med det. kurven etter bremsing: 193.5 hk må jeg være fornøyd med, ikke mer å hente på verken bensin eller tenning
DreRacing@ Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 noe av gårsdagens sliping http://youtu.be/inolTXdSy2Q
KalMar Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 Hvilken bremse benk er det du har kjøpt og hvor mye måtte du gi for den ??
gnilb Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 Fet film Liker at du står på! Hvordan er forbruket med MS kontra orginalt?
DreRacing@ Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 det er en bosch fla 203. jeg ga penger for den legger lambda på 14,7-15 på penkjøring så den skal ikke bruke noe mer enn originalt... men forbruk er noe jeg aldri måler da jeg aldri penkjører. bensin har de på bensinstasjonen
Morty999 Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 det er en bosch fla 203. jeg ga penger for den legger lambda på 14,7-15 på penkjøring så den skal ikke bruke noe mer enn originalt... men forbruk er noe jeg aldri måler da jeg aldri penkjører. bensin har de på bensinstasjonen
joggis Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 ikke feil med bremsebenk i kjelleren, gromme biler du har også. Likte godt den patenten din på 2xbensinpumper og catchtank
DreRacing@ Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Skrevet Mai 5, 2013 ettersom jeg ikke gidder å lage noen ny prosjekt tråd, så kan jeg jo fortelle her at jeg straks er ferdig med turbo konverteringen av m50 motoren i 320n. blir litt på sparket egentli, fikk tak i en holset hx35 og bestilte grenrørsdeler på grenror.se. eneste jeg mangler til oppstart er olje trykk og retur til turbo. har satt i siemens 630 dyser, megasquirt sitter jo i allerede. valgte og sette turboen fram og ned, var ikke plass noe annet sted egentli. kjører med den interne WG i turboen, denne er portet og borret opp mellom eksossidene. håper dette virker. blir vel bremsing om par ukers tid, sitter ute på jobb nå (heidrun) M3n har fått sitt andre strøk med fyller og det er vel det siste før lakkering, skal vel prøve å får gjort det i juni ell noe
SN_Performance Skrevet Mai 17, 2013 Skrevet Mai 17, 2013 Ser bra ut dette Dr.Dre Må komme deg hjem nå å få skrudd den sammen bmmww1 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå