Moseby Racing Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 blir grom den m3 din. er jo ikke så dum den 242 du har heller og sniken var jo bare helt sjef med dekk sprenging på sluten der og ! hehe moro og følge med på tråden din
DreRacing@ Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2013 Ja da har jeg endelig fått begynt monteringen. Dæven dette er MYE jobb, tenk deg om 3-4tusen ganger før du setter igang med noe slikt prosjekt. Gleder meg virkelig til å bli ferdig nå, bare gi gass det siste halvåret nå.
DreRacing@ Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Skrevet Juni 16, 2014 Da er jeg endelig ferdig med bilen, kommer kansje flere detalj bilder ettervært Har også begynt og selge mitt "eget" sprut som en kollega av meg produserer. er veldig stabilt og tolerant mot forstyrrelser. kan bruke de fleste originale sensorer og meget lett mappet. hare4 reagerte på dette 1
DreRacing@ Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Skrevet Juni 17, 2014 da tar jeg det her istedet sprutet som løst kort koster 3000,- det må fikses en boks fra vag (feks golf 2 elektronisk gasser) som har en boks som lik den på bildet, med 25 pins connector. da er alt sammen bolt on i den boksen. dette er klar for salg nå, bare si åssen motor, oppsett, givere du har (alt er omkonfigurerbart selvfølgelig) MEN det jobbes med en ny boks som kjøpes i butikk og annen billig connector som en alternativ løsning ettervært. bare følg med på dreracing siden min på facebook
tommyheimberg Skrevet Juni 17, 2014 Skrevet Juni 17, 2014 Må hjerne komtakten klippes eller lager du til bolt on på org ledningsnett? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
DreRacing@ Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Skrevet Juni 18, 2014 den må klippes og skjøtes, eventuelt legge opp nytt eget nett, noe jeg anbefaler. mappes med tunerstudio kan få bredbånslambda kontroller på kortet også, dvs, plugg bbsonden rett inn i sprutet
Skårholen Skrevet Juni 18, 2014 Skrevet Juni 18, 2014 Størrelsen på kortet cirka så kan jeg kanskje finne noen alu bokser, fant noen engang som jeg tror er perfekte for dette.
DreRacing@ Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Skrevet Juni 18, 2014 det nye kortet kommer til å bli halve størrelsen og med db37 connector. her må man lodde over connectoren fra vag boksen
Steffen_1988 Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Ca pris på sprutet ferdig montert i en e30 med en preface m20b25 turbo? Inkl mapping
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå