iNthe Posted November 17, 2008 Posted November 17, 2008 har en m3 frontfanger til bmw e36. passer cab/coupe/compact og sedan/limousin den er svart og helt strøken! bud
conan Posted November 17, 2008 Posted November 17, 2008 pris og hvilken sortfarge? lister og alt følger med?
-Erik- Posted November 18, 2008 Posted November 18, 2008 kopifanger eller løse lister og sånn? Og hvilke sort farge er det ja?
-Erik- Posted November 18, 2008 Posted November 18, 2008 Spør om det samme som alle andre La merke til det etterpå hehe... Beklager
iNthe Posted November 18, 2008 Author Posted November 18, 2008 er ikke metallic farge. den er helt strøken. ja det er selvfølgelig løse lister og gitter å slikt.. ikke noe glassfiberkopi kom med bud.. startpris 1400
M3 Posted November 19, 2008 Posted November 19, 2008 Jeg trenger fanger, men siden jeg ikke har fått hverken deler eller penger fra sist jeg prøvde å kjøpe noe av deg, så tenker jeg vi driter i det. Og det bør dere andre gjøre også !!!! Er klar over at dette er en barnslig komentar men nå er jeg lei useriøse tullinger som deg.
AlXz Posted November 19, 2008 Posted November 19, 2008 Jeg trenger fanger, men siden jeg ikke har fått hverken deler eller penger fra sist jeg prøvde å kjøpe noe av deg, så tenker jeg vi driter i det.Og det bør dere andre gjøre også !!!! Er klar over at dette er en barnslig komentar men nå er jeg lei useriøse tullinger som deg. Fiksa jeg det ikke for deg M3 ?
Recommended Posts