kristian olufsen Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 har en kompis som skal selge et helt bmw cab intriør. itreøret kommer fra en e 46 cab. så skla se om det er noe interrese på det litt info: 2 stk. Framstoler baksete nakkestøtter sidetrekk dørtrekk alt er i skinn og meget pent. ved interrese kan bilder bli sendt dette selges ikke for under 14 000 noe som er rimelig med tanke på standen på det har også "taket" på caben med motorer og alt. meget bra stand dette også pris på dette er 17 000 bud mottas men ingen skambud
///MFosse Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Passer det interiøret KUN cab, eller Coûpe og ?
kristian olufsen Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 skulle tro det, mn er ikke helt sikker. noen andre som vet?
MortenK Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Har lest at baksetene til Cab ikke passer til Coupe siden baksetet i cab'en er kortere i bredden. Du vil så det til å passe, men vil bli åpenrom på hver side av setet bak. Noen er jo kreative og klarer å finne på noe man kan bruke tomrommet til, søk litt på forumet så finner du nok ut noe
///MFosse Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Takk for svar, og me at baksetet er for kort, er det uaktuelt å kjøpe interiøret ! PS: Du får legge ut mange bilder av interiøret ! For Bilder SELGER
-Erik- Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Bare meg som ikke har fått med meg åssen cab dette interiøret er til ?
kristian olufsen Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 ///Mfosse: det skjønner jeg kommer bilder etter hvert ;p -erik- det er jeg ikke helt sikker på men det kan jeg finne ut
kristian olufsen Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 skal se om jeg for ordnet bilder i morgen etter jobben
kim@etnorgeikrig.com Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 bump Liker den att du bumper før du verken vet hvilken bil de passer i eller kan komme med bilder som kan løse mysteriet.. Etter prisen å dømme må de jo være et rimelig nytt et
kristian olufsen Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 hehe, holder den "fersk" ;p det er ingen slitasje på det så det er i god stand mn fikk desværre ikke tid til å ordne bilder idag... :s kommer så fort jeg for dem tatt
kristian olufsen Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 mer info kommer på mandagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå