Gå til innhold

Ta ut gulvteppe e30, demontere dashbord? Holde unna rust

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man demonter hele dashbordet? noen råd hvordan jeg kan få det ut? alltid greit med noen tips :P får det liksom ikke ut under dashbordet, og det store "røret" fra rattet, må det også fjernes? Noe jeg bør være obs på? og hvordan får man av girspaken?

Ser ut til og være meget lite kjeks der :D Må vel i allefall pusse litt overflate rust noen steder, og sveise ett lite hull, hvordan behandler man stålet etter at man har pussa og sveisa for og holde rusta vekk? noen produkter og anbefale?

Hvordan bør jeg behandle teppe? er litt vått rundt der hullet er på undersiden, bare og henge det opp eller?

Blei litt lang tittel hehe:p

Takk :)

Skrevet

Fikk det ut :P, var lite rust må jeg si :), slått rundt med trekkern og ser ikke ut til og være noe gravrust i det hele tatt :) får i allefall ikke slått trekkern gjennom ;)

Skrevet

Greit å ha en tråd for å holde orden på ting etterhvert som man jobber :P

Jeg pleier og kjøre meg noen timer og få opp ordentlig temperatur slik at alt blir tørt.

Du kan smøre på sånn kjemisk metall som omdanner rust. Har det på esso-stasjonen her hvertfall:P

Skrevet
Ja, dette gikk da fort :) hehe..

teppet mitt var kliss vått. La det i et rom i kjelleren med en diger fæl varmeovn i rommet jeg. Sto der ei uke før det var tørt :S

Men det var kliss vått da.

Mitt også, eller bare på høyresiden, siden jeg har et lite hull i gulvet der :P gjordet det samme som deg, slang det over et tørkestativ i vaske kjellern :P der får det ligge til hullet er sveisa, og overflate rust fjernet og gulver er behandlet :P var rust rundt feste til gasspedalen også, får få litt hjelp på akkurat det området :P, skal nok få bukt med mesteparten av rusta ja, og det skal bli godt :P ...

Skrevet

Ja, liker og ha en tråd gående mens jeg holder på :P venter litt og så gjør jeg litt, for og se om det har kommet noen svar osv :P er ofte noen har noen gode tips og komme med rimelig kjapt :)

Synes slike forum er knall, treffer andre med samme interesse som har holdt på en stunn, og deler tips og triks osv :) gjør hobbyen mye enkler ^^, takk bimmers folk fora at dere er her og liker gamle bmwer ;D

Og tråden er ikke over, tar gjerne imot masse tips for og holde rusta vekk.

skal få sjekket ut kjemisk metall :)

og om noen vet hvordan man får ut baksete så gi et pip da, hakke fått sett på det enda, men regner med at det er greit? sånn så jeg vet det til jeg begynner :P

Blir vell værre og få teppe inn igjen tenker jeg, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...