LK Posted November 18, 2008 Posted November 18, 2008 Viften min blåser bare på fullt,derfor plukka jeg ut varmeapparat motstanden og kikka litt på den. Går det ann og se om den er ødelagt? Ser ikke noe feil på den... Bare og bestille en ny kanskje?
KenVH Posted November 18, 2008 Posted November 18, 2008 kan være vannskelig å se om det er feil på den. kommer ann å om det er masse spiraler eller bare en "pakke". uansett kan det være vannskelig å se. men når du først har plukket ut den gamle er det like greit å kjøpe ny
LK Posted November 18, 2008 Author Posted November 18, 2008 Har den med tre spiraler på. Leita etter den på Koed men fant den ikke der. Noen som veit om de har den?
KenVH Posted November 22, 2008 Posted November 22, 2008 kan hende de har bytta til en sånn "klump". den sitter isåfall på samme sted med samma tilkobling og fester. eller så er det bare å stikke til en bmw forhandler.
Disaster Posted November 22, 2008 Posted November 22, 2008 Viften min blåser bare på fullt,derfor plukka jeg ut varmeapparat motstanden og kikka litt på den. Går det ann og se om den er ødelagt? Ser ikke noe feil på den... Bare og bestille en ny kanskje? Om vifta kun går på fullt så er den 100% sikkert gåen, motstanden styrer bare hakk 1 - 2 og 3 på varmeapparatet. Bare å bytte
Recommended Posts