pita Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Hei Har en e39 med facelift lykter, og når jeg slår på teninga og lysbryter står i "0" blinker baklysene annenvær gang i en kort periode. noen som har sett dette før? blinker ikke me full effekt. ser ganske stilig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 har selv en prefacelift E39 og den gjør det på både baklys og parklys forran hos meg. spurte om dette hos BMW og de sa det skulle være sån så er bare å nyte det orginale strober Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 er det led i baklyktene da? jeg har led på bilen min. (AE forran) blinker hos meg også. etter start med lysbryter på 0. blinker fort frem og tilbake mellom lyktene i ca 10 sek. så blinker de anhver gang 1 gang hver ca hvert 30 sek. hørt noe at led bruker mindre strøm og bilen fåretar selvtest for og se om lysene virker. går en pære får du jo feilmelding inne. selvtestingen er bare litt strøm som ikke er nok til å lyse opp en vanlig pære. men siden led bruker mindre strøm er selv testen nok til og få led til å lyse. det kan jo være feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 okei ja, var ganske fansi skulle gått ann å koble om, så man kunne styre det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 hehe. kan jo kjøpe deg strobe kit da:P har det i gammle bilen:P litt tøft. men ikke lov da:P har hvite strober da. ikke blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 hehe, ja er en mulighet det om man absolutt ska ha det til å blinke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå