sk33to Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Hei, Har akkurat handla meg en 95 mod E34 sedan og har kjøpt meg disse 2 tingene så langt : http://bsbildeler.no/butikk/visvare.asp ... r/48/21/49 http://www.dreamtm.no/shop/vare.asp?id= ... catid=3721 Problemet mitt er at det er jo torpedo vegg bak i denne bilen og jeg lurer på om noen har noen gode tips på hvordan jeg kan få bra bass trykk fram i bilen? har ikke bygget kasse til subben enda så håper på noen bra svar her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 har du skipose? gjør som jeg og fjern den plata der skiposen skal gå gjennom. hullet synes jo ikke uansett pga midtkonsollen og det trekket. og bassen kommer fint gjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk33to Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 jepp har skipose.... så du mener jeg skal bare fjerne det som er der slik at det er et "hull" der? vil det bli bra bass da? edit: beklager for et teit svar men jeg skjønner ikke at den posen som er av skinn skal hindre for at det kommer bra bass inn i bilen... men jeg skal teste det senere så får vi se om noen flere har noen andre tips så kom med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 ikke selve skinn posen, men originalt så ligger det en løs metallplate mellom bagasjerom og bakseter. Kan jo være at forrige eier har tatt den ut så du bare har den skinnflussen hengene nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Eller hva med slik jeg gjorde det for snart 2 år siden: Her ser du etter at jeg kappa ut plata til skiposehullet. Sitter med små punktsveiser hvis den ikke allerede er fjernet i din bil. Går bort med en dremel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk33to Skrevet November 19, 2008 Forfatter Share Skrevet November 19, 2008 Det der var helt genialt tror det at jeg skal få ordna meg noe slikt noe:) tusen takk for alle geniale svar da er det bare og kaste seg i byggingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 husk og ta bilde da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Sorry OT, men ski pose i bil der d er plate? da er d jo ingen vits med ski pose er d vel, de bilene jeg har hatt med skipose er ikke plata der, og dem uten skipose er plata der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk33to Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 jepp skal helt klart ta bilde og legge ut på forumet skal kaste meg i byggingen i morgen, må vente på MDF plater, Bor i nord-norge og her oppe har de faen ingenting når man trenger det... er bestillingsvare men regner med de kommer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 jepp skal helt klart ta bilde og legge ut på forumet skal kaste meg i byggingen i morgen, må vente på MDF plater,Bor i nord-norge og her oppe har de faen ingenting når man trenger det... er bestillingsvare men regner med de kommer i morgen du får titte litt på mitt prosjekt, kanskje d gir deg en og annen ide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk33to Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 har du link til prosjektet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 har du link til prosjektet ditt? står da lengst nede den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk33to Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 ahh lol... går litt kjapt i svingene her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 ahh lol... går litt kjapt i svingene her hehehe ja du fant den nå ? håper du finner noe nyttig dær, er på langt nær ferdig enda, kassa er ferdig nå å skal inn i helga. d er en bandpasskasse og er egentlig de som passer best til disse bilene, da disse bilene er meget tette mellom bagasje og cupeen. men d er noen som får dem til så noen lunde med en bass slik som vist på et bilde lengere opp her, men med 2 bassere blir d bare tull, dette har jeg testa så mange ganger at jeg ikke gidder å diskutere d mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå