Gå til innhold

Nyinnkjøpt E34 og vil bygge litt anlegg

Share

Anbefalte innlegg

Hei, Har akkurat handla meg en 95 mod E34 sedan og har kjøpt meg disse 2 tingene så langt :

http://bsbildeler.no/butikk/visvare.asp ... r/48/21/49

http://www.dreamtm.no/shop/vare.asp?id= ... catid=3721

Problemet mitt er at det er jo torpedo vegg bak i denne bilen og jeg lurer på om noen har noen gode tips på hvordan jeg kan få bra bass trykk fram i bilen? har ikke bygget kasse til subben enda så håper på noen bra svar her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp har skipose.... så du mener jeg skal bare fjerne det som er der slik at det er et "hull" der? vil det bli bra bass da? :P

edit: beklager for et teit svar :P men jeg skjønner ikke at den posen som er av skinn skal hindre for at det kommer bra bass inn i bilen... men jeg skal teste det senere så får vi se :) om noen flere har noen andre tips så kom med de :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp skal helt klart ta bilde og legge ut på forumet :) skal kaste meg i byggingen i morgen, må vente på MDF plater,

Bor i nord-norge og her oppe har de faen ingenting når man trenger det... er bestillingsvare :( men regner med de kommer i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp skal helt klart ta bilde og legge ut på forumet :) skal kaste meg i byggingen i morgen, må vente på MDF plater,

Bor i nord-norge og her oppe har de faen ingenting når man trenger det... er bestillingsvare :( men regner med de kommer i morgen :D

du får titte litt på mitt prosjekt, kanskje d gir deg en og annen ide ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh lol... går litt kjapt i svingene her :P
hehehe ja du fant den nå ? ;) håper du finner noe nyttig dær, er på langt nær ferdig enda, kassa er ferdig nå å skal inn i helga. d er en bandpasskasse og er egentlig de som passer best til disse bilene, da disse bilene er meget tette mellom bagasje og cupeen. men d er noen som får dem til så noen lunde med en bass slik som vist på et bilde lengere opp her, men med 2 bassere blir d bare tull, dette har jeg testa så mange ganger at jeg ikke gidder å diskutere d mer ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...