Gå til innhold

Lukter bensin inni bilen etter motor/bensinpumpe bytte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej hej hallå!

Har nettopp fått bytta motor på min 318. (m40) og bytta bensinpumpe i samme slengen pga den var død. Innimellom lukter det en del bensin i kupeen.

Har sjekka slangene til pumpa, og de ser tette og fine ut. Ikke tegn til fukt under der i hvertfall. Strammet skikkelig og alt er som jeg tror det skal være:P

Motoren har jeg ikke glodd så mye på iom at det ikke lukter bensin inni motor-rommet. Har fått beskjed om at det også lukter bensin når folk kjører bak meg, altså, de lukter det.

Noen ideer om hva det kan være?

Takker^^,

Skrevet

Hadde en bensin lekasje på min gamle Audi S8, på bensin returen ved blokka, lukta så mye bensin inn i kupe at det var tungt å sitte dær..

Det rant ned på manifolen og fordampet der, så om lekasjen er liten og det har en plass og fordampe så vil du få en veldig bensin lukt i kupe mulig uten synlig lekasje på bakke eller andre plasser..

dog mulig litt brannfarlig :D her rant bensinen rett ned på eksos manifoilen og dette brant ikke.. så vetke.. :)

Skrevet
Hadde en bensin lekasje på min gamle Audi S8, på bensin returen ved blokka, lukta så mye bensin inn i kupe at det var tungt å sitte dær..

Det rant ned på manifolen og fordampet der, så om lekasjen er liten og det har en plass og fordampe så vil du få en veldig bensin lukt i kupe mulig uten synlig lekasje på bakke eller andre plasser..

dog mulig litt brannfarlig :D her rant bensinen rett ned på eksos manifoilen og dette brant ikke.. så vetke.. :)

Bensindamp trenger gnist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...