Hauso Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Hej hej hallå! Har nettopp fått bytta motor på min 318. (m40) og bytta bensinpumpe i samme slengen pga den var død. Innimellom lukter det en del bensin i kupeen. Har sjekka slangene til pumpa, og de ser tette og fine ut. Ikke tegn til fukt under der i hvertfall. Strammet skikkelig og alt er som jeg tror det skal være:P Motoren har jeg ikke glodd så mye på iom at det ikke lukter bensin inni motor-rommet. Har fått beskjed om at det også lukter bensin når folk kjører bak meg, altså, de lukter det. Noen ideer om hva det kan være? Takker^^,
Raymond Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Hadde en bensin lekasje på min gamle Audi S8, på bensin returen ved blokka, lukta så mye bensin inn i kupe at det var tungt å sitte dær.. Det rant ned på manifolen og fordampet der, så om lekasjen er liten og det har en plass og fordampe så vil du få en veldig bensin lukt i kupe mulig uten synlig lekasje på bakke eller andre plasser.. dog mulig litt brannfarlig her rant bensinen rett ned på eksos manifoilen og dette brant ikke.. så vetke..
Hauso Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 takk for svar, skal få sjekket dette:)
Sir Hofstad Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Hadde en bensin lekasje på min gamle Audi S8, på bensin returen ved blokka, lukta så mye bensin inn i kupe at det var tungt å sitte dær.. Det rant ned på manifolen og fordampet der, så om lekasjen er liten og det har en plass og fordampe så vil du få en veldig bensin lukt i kupe mulig uten synlig lekasje på bakke eller andre plasser.. dog mulig litt brannfarlig her rant bensinen rett ned på eksos manifoilen og dette brant ikke.. så vetke.. Bensindamp trenger gnist...
Raymond Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 blir ikke manifoilen ganske varm? men, seff.. er jo it gnist.. det fordamper vell bare fortere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå