conan Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Vurderer og selge en svenskregga e30. Bilen starter og går fint. Bilen er litt rusten-bulkete. Negative er : def visker-sprekk i frontruta-eksoslekasje-mangler tenningslås og nøkkel. el er det mtec sideskjørt-diff-senkesett-2mnd gammelt brembo skiver og klosser-setevarmere forran og varmeapperat som virker på alle trinn. sota baklykter og motorvarmer system. Selges for høyst over 2000.- Litt diverse hjul på den og kn filter borte. Denne er fin som jordebil ell delebil ol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Denne skulle jeg hatt hvis det er en m10 jeg skimter, men bor i trøndelag og det blir for langt.. Edit: bor du like ved trøndelag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet November 19, 2008 Forfatter Share Skrevet November 19, 2008 Ehhh, nei. bor i østfold gitt. veit da faan om det heter m10 den minimotoren Men dette er billig da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Bump...... ingen som vil ha en herje-dele-jordebil? Den starter og går som bare det. Er oxo 1/2 år gammelt batteri i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 det er en sprengsikker M10 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.M.e30 Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 jeg tarn, avhenging av hvor den står, henter i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Den står i østfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Bud på 2500 for tralla nå (uten baklykter da disse er tatt av) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg