Relsafus Skrevet November 24, 2008 Forfatter Skrevet November 24, 2008 Tojos skrev: Har du dørhåndtak med lås HF. lås til bakluke og rattakselaggregat med tenningslås ? Jeg innbiller meg at det er vel så enkelt å bytte mye av rattstammen slik at jeg slipper å borre løs rattlås. Bilen har vært stjålet, serru, og da er det typiske tyveriskader Alle låsesylindrene er solgt. Jeg har noen drivenheter til låsene fortsatt. Men jeg skal undersøke litt nærmere hva jeg har liggende. KM85 skrev: Har du viskosekoblinga? Eller gikk du rundt med bilen? Det er viskosekoblinga på vifta du mener? Den har vært lagret stående med "akslingen" horisontalt og skal fortsatt være i orden selv om jeg bilen havnet på siden. Siden du ikke bor lenger unna enn Sørum er det jo ikke noe problem å heve kjøpet om den mot formodning ikke skulle være i orden. Send en PM, så tar vi resten der. Hoem skrev: jeg har og 2 små kjørekomputere med nye pærer og jeg har en føler! Men kjøp hans om selger her sine først:) Jeg hadde ikke temperaturføleren som Yngvejos spurte etter, men bare selve computeren. Så da er det kanskje like greit om han får gjort en handel med deg på både OBC og temp-føler. OBC'n min er dermed fortsatt til salgs. Jeg sjekket at den var i orden i helga. Hansi22 skrev: har du høyre forskjerm???og hvor mye for den hvis du har?? Nei, jeg har dessverre ingen karosseriplater.
limping00 Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 har du lista som er på døra på venstre side bak? er den svart? kan du sende? gir 200 pluss frakt
Relsafus Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 limping00 skrev: har du lista som er på døra på venstre side bak? er den svart? kan du sende? gir 200 pluss frakt Jeg har ikke den lista heller dessverre.
Rogeren Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Ledningsnett til motor med styreenhet? Hvis den er til vanosmotor, og er uten startsperre...
Relsafus Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 Rogeren skrev: Ledningsnett til motor med styreenhet? Hvis den er til vanosmotor, og er uten startsperre... Ja, det har jeg. Begge deler. Og det er til vanosmotor. Jeg kjenner ikke til om den har startsperre. Jeg kan ta bilder, og sende delenr. hvis det kan bidra til å finne ut av dette.
Rogeren Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Ja takk gjerne... Ta med en pris og... Er det fra 92, har den ikke EWS... Men tar gjerne delenr... Må høre om noen kan omprogrammere den 2 liter styreenheten med software fra 2,5...
Rogeren Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 Relsafus skrev: Rogeren skrev: Ledningsnett til motor med styreenhet? Hvis den er til vanosmotor, og er uten startsperre... Ja, det har jeg. Begge deler. Og det er til vanosmotor. Jeg kjenner ikke til om den har startsperre. Jeg kan ta bilder, og sende delenr. hvis det kan bidra til å finne ut av dette. *KREMT* Bilder/delenummer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå