n00ky Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Noen som har et e39 panser liggende som passer min 97 mod 520ia (reg desember 96)? Har fått bulka midt mellom lykta og nyra på høyre side foran så det er vel ikke mye vits i å prøve å få retta ut igjen den med tanke på profilen som kommer ned der osv. Så om noen har ett, uten bulker, gjerne i original bmw grønn metallic (husker ikke hva den heter og det er for kaldt ute til at jeg orker å sjekke nå ) som ikke skal ha gull og grønne skoger for det så skrik ut. kom gjerne med bilde og pris her i tråden... takk
Hoem Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Om det er oxford green du tenker på så har jeg sett et til salgs på finn for 3-4uker siden !
n00ky Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 takker for tipset, men kan ikke se noe panser der nå... bare jeg som søker feil kanskje? er oxford green ja
bmwx1xdrive23d Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 jeg har et ,men er ikke grønt. Mener det er svart. 1500 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå