kvammis Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Ønsker å kjøpe en felg av denne typen.. Noen som har en liggende ? Kan godt være uten dekk, men må være i grei stand.. Send gjerne PM
M3 Yngve Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Kan du ikke bruke disse da?? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=97325
OLEZZ Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Var du en "kløpper" på mopedportalen eller tar jeg feil nå? Mener å ha sett det nicket der før.
kvammis Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 Yngve: Kan være aktuellt hvis ikke noen kommer opp med en lik felg snart OLEZZ: Har vært ganske aktiv der før ja
iNthe Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 jeg manglet en 16" felg til vintersettet mitt, og kjøpte den ifra koed.no.. di har det meste, brukt og nytt
OLEZZ Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Yngve: Kan være aktuellt hvis ikke noen kommer opp med en lik felg snart OLEZZ: Har vært ganske aktiv der før ja Riktig. Der jeg hadde deg fra. Mener å huske du holdt på med AM6 osv.
kvammis Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Skrevet Desember 2, 2008 Yngve: Kan være aktuellt hvis ikke noen kommer opp med en lik felg snart OLEZZ: Har vært ganske aktiv der før ja Riktig. Der jeg hadde deg fra. Mener å huske du holdt på med AM6 osv. Stemmer det Ingen som har felg til meg ? iNthe: Er klar over at jeg kan få ny felg, men den var litt stiv i pris for en vinterfelg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå