Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Etter jeg kjøpte min E39 har det vært noe som ligner på fukt/vann som har tørket på bakruta mi, rennemerker etc men har gnikka uten å få det vekk! Er det noe som har komt mellom ruta på noen måte? Tør ikke gå til verks med hva som helst heller da jeg er redd for å ødelegge varmetrådene mine!

Skrevet

Det er kun herdet bakrute bakrute, så der kommer det ikke noe innimellom da det er hel ved.

Har du prøvd og skrape forsiktig på merkene mellom trådene, bare sånn for og se om det lar seg fjerne da?

Skrevet
Det er kun herdet bakrute bakrute, så der kommer det ikke noe innimellom da det er hel ved.

Har du prøvd og skrape forsiktig på merkene mellom trådene, bare sånn for og se om det lar seg fjerne da?

Har spraya med JIF og brukt mikrofiberklut etc! Har dere noen andre tips? :s Vil ikke slipe ned ruta heller akkuratt :P

Skrevet

Ser jeg har begynt og stamme også nå. :D

Jeg tenkte mer på ett parberblad f.eks. for og se om det er til og få vekk.

Uansett, så husk at varmetrådene tåler ingenting egentlig.

Ville være betenkt med og pusse og gni over dem med noe som helst i lengden.

Har hatt en hel haug med biler der halvparten av varmetrådene er røket både her og der.

Det irriterer helt klart!!

Skrevet

Har/hadde samme renne merker i frontruta. Har gått på for full maskin å gnikka å gnidd og mener de er borte nå. Brukte ikke såpe elns. Fleese pledd tror jeg det var :)

Nå skal det sies at frontruta skal byttes så vil ikke råde deg til noen ting da jeg egentlig ikke bryr meg om ruta mi går istykker :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...