LHrightye39 Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Hei! Skal til å bestille meg sentrallås fra Schmiedmann.no og lurer på hvordan jeg kan sjekke om bilen min har/har ikke antenne Diversity* (*med ekstra antenne til radio) Er ca 1 000kr i forskjell på dette så ikke bestille noe feil liksom Takker for all hjelp!
Pauls1 Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 her får du et 1000kr tips gratis : styr unna schmiedmann.no
LHrightye39 Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 her får du et 1000kr tips gratis : styr unna schmiedmann.no Er ikke andre som selger disse settene, og går ut fra at disse er orginale deler...?
tomerikk Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Skriv årsmodell og om det er sedan eller touring. Det bør du skrive i profilen så blir det lettere å svare deg. Skriver du og delenumrene i spørsmålet så er det lettere å finne ut av.
LHrightye39 Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 Sånn, se på min profil for info om bil Er sedan... Link til produktet http://schmiedmann.no/5_serie/E39/utsty ... .htm#pg299
tomerikk Skrevet November 21, 2008 Skrevet November 21, 2008 Vet ikke hvordan du ser det på sedan, på touring skal det vist være diversety om det er antenne i sideruta. Men forhandler kan vel svare om de får serienr. De har forøvrig settene på koed.no. Om du klikker på handlekurv og limer skriver inn bestillinganr. fra smiedman i søkefeltet får du det opp. Der kan du søke på BMW, bosch og koed nr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå