Ripper87 Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 trenger deler til e34 sedan hadde passet best om en hadde en delebil ska værfal ha panser å skjermer samme vilken farge bare det ikke er skader på de. eller rust skal å ha bakfanger så må jeg ha bensintank så en delebil med allt dette på eller vist noen har dette løst som noen vil selge bilig;) men fra 2des til 23 des sitter jeg inne så da kan jeg ikke kjøpe no .
Ripper87 Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 tinderholt skrev: har komplett e34 karoseri. ja så ak du skrev det i en anen post;) hva ska du ha for det da?? stand. rust
GiljeN Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 har skjermer å panser Billigt i stavanger :S alt er svart. litt rust på skjermene nederst(det som går under) men ikke så aller verst. er ikke noe hull eller noe send en pm om du lurer på noe
Ripper87 Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 M3 Yngve skrev: Har alt du trenger jeg også. pm meg med tilbud på hav jeg trenger da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå