Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt i går kveld å bladde gjennom noen bilbilder jeg har liggende på PC'en, og plutselig fikk jeg frem noen bilder av den gamle E36 coupe'en til en god kompis av meg. Hadde mange morsomme stunder i denne, både som sjåfør og festdeltaker :)

Kompisen min eide den fra våren 2004 og til vinteren 2006, mener jeg å huske? Bilen ble i hans eie ikke spesielt godt tatt vare på, og den ble solgt som et lett, fullt brukbart "reperasjonsobjekt" til en unggutt som var i militæret på Heggelia/Setermoen i 2006/2007.

Bilen var en 93/94 modell 320i, med regnr. LH 85392. Fargen var arktisgrau metallic.

Legger ved noen bilder:

kb5uwv6vytx6s6cqy9im.jpg

132szp5hfmvb8g00djof.jpg

Dersom noen vet om denne bilen fortsatt lever og eventuelt hvilken stand den er i hadde det vært morsomt dersom dere skriker ut :)

Skrevet

Kjempeflott at dere tok dere tid til å svare, tusen takk :)

Jeg har sendt REGNR til 2282, og fått opp at (sist registrerte) eier på bilen er en som heter Andre Martinsen Stange. Har prøvd å søke han opp i telefonkatalogen, men finner ingen treff på dette navnet.

Den var også sist EU-godkjent i 2005, og skulle hatt ny EU kontroll i februar 2007. Dette tyder jo på at bilen har vært uten skilter en god stund. Derfor hadde det vært morsomt dersom noen viste noe eksakt om denne bilen; om den er knust og vraket, om den er blitt til et prosjekt, eller om den rett og slett bare står en eller annen plass å forfaller?

For sistnevnte tilfelle kunne jeg faktisk vært interessert i å kjøpe den tilbake.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...