oysti1990 Posted November 21, 2008 Posted November 21, 2008 hey.. jeg har kjørt butt i en fortauskant da jeg sladdet litt da skalet det av litt på felgen noen som veit om noe sted de sveiser sånt? og hvor mye sånt koster:P takk for all hjelp!
_Mayhem_ Posted November 21, 2008 Posted November 21, 2008 wheelie i tr heim sveiser felger ihvertfall.. hvilken felg er det?
oysti1990 Posted November 21, 2008 Author Posted November 21, 2008 takk... men bor iu eidsvoll:P hehe er hyre bakfelg.. vinter..
Ballder Posted November 21, 2008 Posted November 21, 2008 Eller hvem som helst andre som virkelig kan alusveis.
SanMiguel Posted November 22, 2008 Posted November 22, 2008 Eller hvem som helst andre som virkelig kan alusveis. Veit ikke hvor på østlandet du holder til. Men mulig jeg kan hjelpe deg
Ballder Posted November 22, 2008 Posted November 22, 2008 Eller hvem som helst andre som virkelig kan alusveis. Veit ikke hvor på østlandet du holder til. Men mulig jeg kan hjelpe deg Er nok trådstarter som bor på Eidsvoll som trenger hjelp. Jeg har hele felger enn så lenge.
SanMiguel Posted November 22, 2008 Posted November 22, 2008 Eller hvem som helst andre som virkelig kan alusveis. Veit ikke hvor på østlandet du holder til. Men mulig jeg kan hjelpe deg Er nok trådstarter som bor på Eidsvoll som trenger hjelp. Jeg har hele felger enn så lenge. Ja seff. =)
Recommended Posts