Gå til innhold

m3


djscream
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger sårt lit hjelp her :)

jeg er ikke god på m3 fronten enda.

skal bytte til 3.2Litern fra 320 :)

Men jeg skal ha det fra en svenske..

jeg lurer på om jeg bør ha en 5 eller 6 trins girkasse. han har begge

jeg skal ikke ut på noe bane. å jeg er usikker på pris forskjellen

men dette sier han :

Det beror på vad du ska anända bilen till och vilken utväxling du vill ha i bakaxeln. Utväxlingen på växel 1 till 5 är exakt lika men den 6-vxl lådan har 0,8 på 6:an, dvs det är en överväxel. Många som använder bilen till att åka på bana och har bytt bakaxelutv. till 3,73/3,91 vill ha en 6-vxl för att det ska gå att åka med den på gata utan att varvet på motorn är för högt.

Den 6vxl är också 10kg tyngre.

kan noen gi meg en grei forklaring ? :)

jeg skjønner jo seff noe av dette da :P

Takker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva faen kom den m3 gt vinga som overskrift for a :P det har jeg ikke sett.

Men jeg må ha en m3 gir kasse?

Ja M3 kasse må du ha. Om du ikke må betale så mye mere for 6 trins, så kjøp den. Blir mere verdt når du selger bilen, og digg med 6 trins. :D

Skal du kjøpe den med carbon boks og div?? Bra pris på den. Lykke til. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øvrig info om motoren:

S50B32 motor från M3 3,2 -96. ca.13000mil. Helt komplett med ALLT inkl. komplett kabelstam, styrbox, startspärr, 2 nycklar, grenrör, startmotor, Alu. svänghjul, Köhler kolfiberbox m.m

Ikke at jeg forstod alt her heller, svenske navn på motor deler er jeg ikke god på:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...