ØyvindS Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 som topic sier, ønsker å kjøpe venstre tåkelykt. pm om du har et!
bmwx1xdrive23d Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 har ei lampe på jobben, helt ny, bare sjekke hvilke side det er. int?
petter-s Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Om det kun er grøftelyset uten festebrankett kan du få kjøpe av meg.. branketten min er knekt og jeg har bestilt meg 2 nye grøftelys med fester =)
AlXz Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Tror jeg har. Litt usikker på hvilken side jeg har liggende nå.. Men kan sjekke om du er intresert.
ØyvindS Skrevet November 23, 2008 Forfatter Skrevet November 23, 2008 Tror jeg har.Litt usikker på hvilken side jeg har liggende nå.. Men kan sjekke om du er intresert. om de er hele å pene så kjøper jeg. må ha nytt pga feste på tåkelyset som skal klipses inn i festeramma i fangern er most:P
AlXz Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Tror jeg har.Litt usikker på hvilken side jeg har liggende nå.. Men kan sjekke om du er intresert. om de er hele å pene så kjøper jeg. må ha nytt pga feste på tåkelyset som skal klipses inn i festeramma i fangern er most:P Ser ut som det er høyre lykta jeg hadde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå