2fast4u Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 noen som har ettermontert xenonkitt med canbusfix (motstand) for å få dette til å virke uten å ødelegge lysmodulen og at de ikke blinker som et discotek? gjelder altså E39 men sikkert samme i E46 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 jeg lagte meg motstandspakker selv, men husker ikke akkurat koblingsskjema. Motstand som gjorde at lysmodulen trodde det var pære, mens rele som gjorde at når strømmen ble skrudd på permanent kobla den fra motstanden slik at det ikke gikk strøm gjennom den hele tiden. Mulig du kan finne et bilde av de hvis du finner tråden min om 520'en jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 jeg lagte meg motstandspakker selv, men husker ikke akkurat koblingsskjema. Motstand som gjorde at lysmodulen trodde det var pære, mens rele som gjorde at når strømmen ble skrudd på permanent kobla den fra motstanden slik at det ikke gikk strøm gjennom den hele tiden. Mulig du kan finne et bilde av de hvis du finner tråden min om 520'en jeg hadde. er ikke feilmelding som er problemet.da jeg ikke har check kontroll...men at de blinker fordi lysmodulen er følsom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå