B3KK15 Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Som da nevnt fikser jeg litt med anlegg i bmw'n nå får tia. Har en 2x12" kasse i bak og hadde tenk å skru forsterkern i under hatthylla. Men denne kassa er så høy så det går ikke. Lurer da på om noen har noe tips til andre plasseringer? Foresterkeren er ikke så veeldig stor. 30x25cm ca. Ta ut reservehjulet er ikke aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Under baksetene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 under baksete kan d bli for varmt, og ikke er d god plass heller ta en titt på mitt prosjekt å se om den plasseringen kan være av interesse? link er under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 Underbaksete er det itte mye plass. Men satte den i skiposehullet(?) bilder i link under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 er vel en grei måte å gjøre d på, men med den kasse plasseringen der mister du utrolig mye trøkk da denne type bil er meget tett. og spessielt med tanke på at du bruker to elementer dette har jeg selv testa og forsket mye på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 Jo jeg har lagt den på rygg (kofferthumor høhøhø) så den peker opp og litt inn. Og det funker bra nok for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 oki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå