Tommy89 Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Skrevet Desember 21, 2008 Da har man fått skaffet øyelokk og felger:) øyelokkene var det så sinnsykt dårlig passform på, har pussa av en god del på yttersia på begge øyelokkene, men fortsatt ikke helt fornøyd når man har prøvemontert, så er nok lite trolig at man gidder å montere dem på med det første Og jeg var så heldig å få tak i no felger her om dagen av gamle eieren til bilen:).. Det blei Brock B2 felger, ikke helt det jeg hadde planer om, men når jeg så dem og prøvemonterte dem på, så måtte det bare bli dem gitt men takk igjen for svar fra folket:)
Jonner'n Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 husker jeg måtte tilpasse øyelokka litt jeg også. samme som du..
Tommy89 Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Skrevet Desember 21, 2008 S.Hafsmo: Fikk desverre ikke tatt no særlig bra bilder fra prøvemonteringa:(.. blei noen litt mindre bra da, men er jo bedre enn ikke no;) hehe så nå er det bare å gå og glede seg til sommern .. får nok kanskje investere i no senk etterhvert å gitt;) Jonner'n: jaok bra det ikke bare var meg da;) hehe.. men stikker dine "langt" utafor panseret?.. syns det blei lite pent når det står såpass ut forran panseret lissom!
S.Hafsmo Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 ble jo bra det der! gleder meg til å se det med senk til sommern! vil bare anbefale å kjøpe coilovers med en gang. veldig irriterende å drive å bytte fjører i eningen for å få høyden rett.
Jonner'n Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 fete felger du fikk deg der! tror jeg kler bilen drit bra! om øyelokka stikker langt ut? neei.. tror ikke det.. ligger klin intill overkant på lykta.
Tommy89 Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Skrevet Desember 22, 2008 S.Hafsmo: jess takk;).. joda, så kommer dissa senke skillsa mine inn i bildet:p,, kan du forklare greit hva coilovers er?.. har hørt det, men var så dårlig forklart at det gikk i glømmeboka;) hehe Jonner'n: takk takk;).. jess får håpe på det:D jaok:).. nei for mine butter i øverkant av ytterste lykta skjønner du, så da blir det ståanes litt lang ut akkurat der, mens den ligger klass inntill innover mot nyrene. Men veit ikke om det kanskje er litt forskjell på lykte styllinga på v8 fronten og den vanlige jeg?.. om lyktene stikker litt utafor selve grillen
S.Hafsmo Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 Coilovers er justerbare senkesett. Ofte med justering på høyde og hardhet. De koster skjorta, men er etter mitt syn et bedre alternativ enn å bruke tusenvis av kroner på fjærer og dempere for så å bli missfornøyd med høyden.
Tommy89 Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Skrevet Desember 23, 2008 jaok:) hehe ja det ligger noe i det gitt!.. bedre å heller betale litt mer og få det som man vil, enn å betale enda mer etterhvert og fortsatt være misfornøyd;) hehe
Espen^^ Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 visst du vil kjøpe øyelokk så har eg liggende. rieger. men det er sånne med hull til lyktene i! send pm om du er int bare kom med bud
Standeren Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 hvordan felger synes dere er finest på en bmw 525 ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå