Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ahaja, jeg skjønner.

Da vil jeg tro årsaken ligger i hjulene som stod på bilen.

Bra jeg fant 17" originale M, mye bedre å kjøre med og tydeligvis mindre slitasje på delene ;D

Posted
Kan jo være flere årsaker til dette... Foringer som er gåen og\eller dårlig servo\fri for servooilje slik at motsatnden blir tung og ujevn.

Joda, det er sant.

Men foringene var nye og ny olje, så tror ikke det var det.

Men jeg ble overrasket da jeg plukka av 18-tommerene...de veide enorm mye.

Posted
Hvilke felger er det? Syns jo d høres litt rart ut at de er SÅ tunge at de skal slite sund bilen!

Neinei, tviler på at det var kun størrelse og vekt som var utslagsgivende, men tviler på at bilen har fått like fin behandling av forrige eier som den får av meg...

Han jeg kjøpte den av var ikke akkurat noe bilmenneske.

Felgene er forøvrig Mille Miglia MMS med 225/40-18.

Sliter også med å få solgt dem :P

Posted

hmm, hvor sitter denne delen på rattakslen, finner jeg den inni bilen eller under bilen?lurer litt på om ikke den delen er litt slitt på min, ratte fjører liksom litt når jeg svinger, merker det litt bedre etter at jeg byttet til powerflex foringer på bilen...

Posted

Enkleste er å skli seg inn under bilen og titte oppover langs rattstammen.

Jeg hadde ikke tid til å bytte selv i sommer, så BMW Moss fikk jobben.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...