Citrus Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Var ut for noe merkelig i går. Var å handlet og når jeg kom ut og skulle låse opp bilen i går, skjedde det ikke noe. Begynte å tenke på om det kunne ha noe med at det stod en likens E-39 siden av min bil. Gikk derfor på motsatt side og etter noen frebrilske trykk åpnet den seg igjen. Har heller ikke hatt noen problemer før eller etter. Noen som vet hva som skjedde eller som har opplevd dette..? Den andre bilen sto å gikk, om det har noen betydning. Trykkte også på før jeg hadde passert den, slik at den var nærmets fjernkontrollen.
evydaman Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Du har ikke bare litt dårlig batteri i fjernkontrollen då? jeg var ute for noelunde det samme, men da måtte jeg bare bytte batteri..
Citrus Skrevet November 23, 2008 Forfatter Skrevet November 23, 2008 Kan jo være en mulighet, men rart at det bare har skjedd engang.
Citrus Skrevet November 23, 2008 Forfatter Skrevet November 23, 2008 Hvordan får man opp nøkkelen da btw...
tomerikk Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Tror du har oppladbar nøkkel Har du denne typen er den limt og har ladbart batteri Er det denne vipper du av deksel på bakside og skrur ut de to små skruene under det.
Citrus Skrevet November 23, 2008 Forfatter Skrevet November 23, 2008 Det er den øverste. Så den lader seg vel opp da... Hva er levetiden på slike nøkkler da...?
tomerikk Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Det er nesten umulig å svare på. kommer ann på produsent av batteri og bruk. Det øverste bildet er forøvrig av en nøkkelkasse som er skrudd sammen. den leveres uten elektronikk, dette flyttes over fra gammel nøkkel. den kan brukes om man vil skifte batteri, da det er vanskelig å åpne den du har uten å skade plasten. Sliping av bladet utføres av en låsesmed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå