Howrd Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 4stk Nordman+ piggdekk selges, basert på nokian hakka 2. Dimensjon på dekkene er 205/55/16 Dekkene er nesten nye, mangler 20% av piggene på 2 dekk, som har stått bak. Ellers så sitter disse veldig godt på veien, 99% mønsterdybde igjen. Nypris per dekk er 995,- , 3820 for 4. Disse går for 1000,- og intet mindre Er vel en fordel om disse hentes, eller jeg kjører og møter evt. kjøper i Nord Trøndelag og omegn som f.eks trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 åpen for bud eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 siden jeg ikke har det no travelt med å selge disse, så er jeg vel egentlig ikke det, men så klart skal du få lov til å by over 1000;) hehe nei, ser helst at de går for 1000,-, er utrolig bra dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 har prøvd like dekk i lik dim på en e46. er å anbefale om du skal ha billige pigg dekk. de er meget bra og stillegående til å være pigg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 Ja, gode dekk. Men nå ble de nettopp solgt til en fyr med volvo v70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Jeg har slike på E36`n min (= syns de står på utrolig bra egentlig... Absolutt et bra kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå